loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 زندون دل,    دانلود آهنگ mp3 عمریه غم تو دلم زندونیه فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی غم تنهایی,    دانلود

حسین بازدید : 149 دوشنبه 16 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 زندون دل
,    دانلود آهنگ mp3 عمریه غم تو دلم زندونیه فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی غم تنهایی
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی تنگنا
,    دانلود اهنگ mp3 فریدون فروغی زمستون
,    دانلود آهنگ mp3 بی کلام زندون دل از فریدون فروغی
,    آهنگ mp3 پشت این پنجره ها از فریدون فروغی
,    فریدون فروغی کوچه شهر دلم
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی دل من زندون داره تو میدونی
,    دانلود آهنگ
,   

http://myfarsmelodys.ir

پشت این پنجره ها دل میگیره
غم و غصه دلو تو میدونی

وقتی از بخت خودم حرف میزنم
چشام اشک بارون میشه تو میدونی

عمری غم تو دلم زندونیه
دل من زندون داره تو میدونی

هر چی بهش میگم تو آزادی دیگه
میگه من دوست دارم تو میدونی

 

میخوام امشب با خودم شکوه کنم
شکوه های دلمو تو میدونی

بگم ای خدا چرا بختم سیاست
بخت من چرا سیاست تو میدونی

پنجره بسته میشه ، شب میرسه
چشام آروم نداره ، تو میدونی

*** فارس ملودی ***

اگه امشب بگذره ، فردا میشه
مگه فردا چی میشه ، تو میدونی

عمری غم تو دلم زندونیه
دل من زندون داره تو میدونی

هر چی بهش میگم تو آزادی دیگه
میگه من دوست دارم تو میدونی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 زندون دل دانلود آهنگ mp3 عمریه غم تو دلم زندونیه فرزاد فرزین دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی غم تنهایی دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی تنگنا دانلود اهنگ mp3 فریدون فروغی زمستون دانلود آهنگ mp3 بی کلام زندون دل از فریدون فروغی آهنگ mp3 پشت این پنجره ها از فریدون فروغی فریدون فروغی کوچه شهر دلم دانلود آهنگ mp3 فریدون فروغی دل من زندون داره تو میدونی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو