loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی من امشو با خدای خود,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی پروفایل,    دانلود آهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی امشو حال

حسین بازدید : 19 شنبه 21 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی من امشو با خدای خود
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی پروفایل
,    دانلود آهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی امشو حالی نارمه
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی مسلمانون مسلمانون دل من
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی حال خرابه رفق
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی حال من
,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی مه حال خرابه
,    اهنگ mp3 ناصر عباسی منو تو
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن ترانه

♪♬♬♪خدا می دل خدا می دل، خدا می دل گیرنه بهونه، خدا می دل هی گیرنه بهونه♪♬♬♪

♪♬♬♪مگر دوری یار آسونه نتومه جدا از یار، ستاره ی، تک ستاره می آسمونه♪♬♬♪

♪♬♬♪خدایا من از دوری شی یار کجه صبر . قرار دارمه♪♬♬♪

♪♬♬♪همیشه می دل زمستن هسته و امیدی دیگر بر بهار نارمه♪♬♬♪

♪♬♬♪می حال امشو دگرگونه، می دل امشو پر خونه♪♬♬♪

♪♬♬♪می دلتنگی یار نادونه، فدای اون دو چشمونه♪♬♬♪

♪♬♬♪من امشو با خدای خود مناجات تا سحر دارمه! زنادونی یار نادون شی دل شور و شرر دارمه ♪♬♬♪

♪♬♬♪ز لطف بی کران وه تشکر نارمه! ولی اما شکایت ها به درگاه خدای شمس و قمر دارمه♪♬♬♪

♪♬♬♪خدایا من از دوری شی یار کجه صبر و قرار نارمه!، همیشه زمستن هست و امیدی بر بهار نارمه ♪♬♬♪

 

https://guitarmusics.com/parishon-naser-abbasi/

 

کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی من امشو با خدای خود دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی پروفایل دانلود آهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی امشو حالی نارمه دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی مسلمانون مسلمانون دل من دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی حال خرابه رفق دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی حال من دانلود اهنگ mp3 ناصر عباسی ساقی مه حال خرابه اهنگ mp3 ناصر عباسی منو تو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو