loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 از حال هم خبر نداریم,    وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس,    دانلود اهنگ mp3 وای از حال هم خبر نداریم دوریم,    ریمیکس

حسین بازدید : 31 شنبه 21 دی 1398




,    دانلود آهنگ mp3 از حال هم خبر نداریم
,    وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 وای از حال هم خبر نداریم دوریم
,    ریمیکس اهنگ mp3 نفس نفس روزبه نعمت الهی
,    متن آهنگ mp3 نفس نفس روزبه نعمت الهی
,    وای از حال هم خبر نداریم دوریم و این تنهایی رو باور نداریم
,    دانلود آهنگ mp3 لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 نفس نفس
,    دانلود آهنگ mp3 روزبه نعمت الهی
,    دانلود آهنگ

 

وای از حال هم خبر نداریم ♫ دوریمو این تنهاییو باور نداری♥♫

وای بغضم با گریه وا نمیشه ♫ میخوام فراموشت کنم اما نمیشه♥♫

آهه شبایه سرده من چیزی ♫ نپرس از درد من وقتی خرابه حالو روزم♥♫

راهی ندارم بعد از این چیزی ♫ نمیپرسم ببین دارم تو آتیشت میسوزم♥♫

لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین ♫ با منه سنگین تر از خواب زمستون♥♫

روزبه نعمت الهی نفس نفس

حالم بده حالم بده نفس نفس ♫ بند اومده دارم میخونم تو خیابونو♥♫

ای از حال هم خبر نداریم ♫ دوریمو این تنهاییو باور نداریم♥♫

وای بغضم با گریه وا نمیشه ♫ باید فراموشت کنم اما نمیشه♥♫

آهه شبایه سرده ♫ من چیزی نپرس از درد من♥♫

وقتی خرابه حالو روزم راهی ندارم ♫ بعد از این چیزی نمیپرسم ببین♥♫

دارم ♫ تو آتیشت میسوزم♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 از حال هم خبر نداریم وای از حال هم خبر نداریم ریمیکس دانلود اهنگ mp3 وای از حال هم خبر نداریم دوریم ریمیکس اهنگ mp3 نفس نفس روزبه نعمت الهی متن آهنگ mp3 نفس نفس روزبه نعمت الهی وای از حال هم خبر نداریم دوریم و این تنهایی رو باور نداریم دانلود آهنگ mp3 لعنت به هرچی رفتنه ریمیکس دانلود آهنگ mp3 نفس نفس دانلود آهنگ mp3 روزبه نعمت الهی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو