loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ میلاد غلامی و شری,    متن موزیک ویدیو میلاد غلامی و شری حالمون خوبه,    میلاد غلامی و شری با تو,    متن اهنگ میلاد غلامی کردی,

حسین بازدید : 21 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن آهنگ میلاد غلامی و شری
,    متن موزیک ویدیو میلاد غلامی و شری حالمون خوبه
,    میلاد غلامی و شری با تو
,    متن اهنگ میلاد غلامی کردی
,    متن اهنگ های میلاد غلامی و شری
,    اهنگ میلاد غلامی دختر
,    متن آهنگ حالمون خوبه کنار هم
,    متن اهنگ شری ام و میلاد غلامی
,    اهنگ کردی میلاد غلامی
,    متن اهنگ
,   

همین جایی توی قلب من تو رو من احساست میکنم انگار

جز تو مهم نیست هیچی تو دنیا خود تو دنیامی آره این بار

حالمون خوبه کنار همدیگه حالا که اینجایی عاشقتم دیگه

دستاتو میگیره واسه تو میمیرم تو چشمات عشقو میبینم

حالمون خوبه کنار همدیگه حالا که اینجایی عاشقتم دیگه

دستاتو میگیره واسه تو میمیرم تو چشمات عشقو میبینم

دانلود آهنگ حالمون خوبه از شری ام و میلاد غلامی

با تو من روی ابرام وقتی که باشی تو همرام

جز تو از دنیا چیزی نمیخوام

با تو من روی ابرام وقتی که باشی تو همرام

جز تو از دنیا چیزی نمیخوام

حس عجیبی با تو من دارم این باعث میشه که من تنهات نذارم

حس عجیبی با تو من دارم این باعث میشه که من تنهات نذارم

دانلود آهنگ حالمون خوبه از شری ام و میلاد غلامی

حالمون خوبه کنار همدیگه حالا که اینجایی عاشقتم دیگه

دستاتو میگیره واسه تو میمیرم تو چشمات عشقو میبینم

حالمون خوبه کنار همدیگه حالا که اینجایی عاشقتم دیگه

دستاتو میگیره واسه تو میمیرم تو چشمات عشقو میبینم

 

دانلود آهنگ







برچسب ها متن آهنگ میلاد غلامی و شری متن موزیک ویدیو میلاد غلامی و شری حالمون خوبه میلاد غلامی و شری با تو متن اهنگ میلاد غلامی کردی متن اهنگ های میلاد غلامی و شری اهنگ میلاد غلامی دختر متن آهنگ حالمون خوبه کنار هم متن اهنگ شری ام و میلاد غلامی اهنگ کردی میلاد غلامی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو