loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ دلم از همه چی زده شد بهنام بانی,    متن اهنگ کامل رفت از بهنام بانی,    متن آهنگ رفت بهنام بانی با کیفیت 320,    اهنگ رفت بهنا

حسین بازدید : 0 سه شنبه 24 دی 1398


,    متن اهنگ دلم از همه چی زده شد بهنام بانی
,    متن اهنگ کامل رفت از بهنام بانی
,    متن آهنگ رفت بهنام بانی با کیفیت 320
,    اهنگ رفت بهنام بانی کامل
,    متن آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت
,    متن اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه
,    متن اهنگ جدید بهنام بانی رفت
,    اهنگ رفت از بهنام بانی
,    متن اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه میبینی نم نم بارونه
,    متن اهنگ

 

بهنام بانی رفت

 

متن آهنگ رفت بهنام بانی

رفت به من حسی که گفتو نداشت آخرش منو تنها گذاشت من میموندمو خاطره هاش
آروم آروم دلم از همه چی زده شد گفت خوبه ولی بده شد دل بستم و دل زده شد
برگرد حالم بده داغونم میبینی نم نم بارونه میبینی من هنوزم توی بارون یاد تو می افتم
برگرد بسمه تنهایی مال منی بری هر جایی مگه حرفامو جز تو که همه چیمی به کی میگفتم
تویی همونی که گفتی تا آخر خط با توام یه تنه تویی همونی که گفتی نبود تو مثل نبود منه
منم همونی که دار و ندارشو عشقشو پی تو داد تویی همونی که چیزی ازم دیگه یاد توام نمیاد







برچسب ها متن اهنگ دلم از همه چی زده شد بهنام بانی متن اهنگ کامل رفت از بهنام بانی متن آهنگ رفت بهنام بانی با کیفیت 320 اهنگ رفت بهنام بانی کامل متن آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت متن اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه متن اهنگ جدید بهنام بانی رفت اهنگ رفت از بهنام بانی متن اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه میبینی نم نم بارونه متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو