loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ Mp3 شکایت از که کنم,    دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی مرضیه,    دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی هایده,    دانلود اه

حسین بازدید : 175 پنجشنبه 26 دی 1398



,    دانلود آهنگ Mp3 شکایت از که کنم
,    دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی مرضیه
,    دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی هایده
,    دانلود اهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی همایون شجریان
,    دانلود اهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی محمدرضا شجریان
,    ساغرم شکست ای ساقی همایون شجریان Mp3
,    ساغرم شکست ای ساقی مرضیه صوتی
,    دانلود ساغرم شکست ای ساقی همایون شجریان
,    دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی مهران غفوریان
,    دانلود آهنگ

 

خاطرات عمر رفته در نظرگاهم نشسته
در سپهر لاجوردی آتش آهم نشسته
ای خدای بی‌نصیبان طاقتم ده، طاقتم ده!
قبله‌گاه ما غریبان طاقتم ده، طاقتم ده!
ساغرم شکست‌ ای ساقی!
رفته‌ام ز دست ‌ای ساقی!
در میان توفان،
بر موج غم نشسته منم
در زورق شکسته منم‌،
ای ناخدای عالم!
تا نام من رقم زده شد،
یک‌باره مهر غم زده شد،
بر سرنوشت آدم!
ساغرم شکست‌ ای ساقی!
رفته‌ام ز دست ‌ای ساقی!
تو تشنه‌کامم کُشتی،‌
در سراب ناکامی‌ها‌،
ای بلای نا فرجامی‌ها
نبرده لب بر جامی،
می‌کشم به دوش از حسرت،
بار مستی و بدنامی‌ها
بر موج غم نشسته منم،
در زورق شکسته منم،
ای ناخدای عالم!
تا نام من رقم زده شد،
یک باره مهر غم زده شد،
بر سرنوشت عالم!
ساغرم شکست‌ ای ساقی!
رفته‌ام ز دست ‌ای ساقی!
حکایت از چه کنم؟
شکایت از چه کنم؟
که خود به دست خود
آتش بر دل خون‌شده‌ی نگران زده‌ام!
بر موج غم نشسته منم،
در زورق شکسته منم،
ای ناخدای عالم!
تا نام من رقم زده شد،
یک‌باره مهر غم زده شد،
بر سرنوشت آدم!
ساغرم شکست‌ ای ساقی!
رفته‌ام ز دست ‌ای ساقی!

 

دانلود "طاقتم ده باصدای سالار عقیلی"

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 شکایت از که کنم دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی مرضیه دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی هایده دانلود اهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی همایون شجریان دانلود اهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی محمدرضا شجریان ساغرم شکست ای ساقی همایون شجریان Mp3 ساغرم شکست ای ساقی مرضیه صوتی دانلود ساغرم شکست ای ساقی همایون شجریان دانلود آهنگ Mp3 ساغرم شکست ای ساقی مهران غفوریان دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو