loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ Mp3 پونه مجتبی دربیدی,    دانلود آهنگ Mp3 شاد مجتبی دربیدی به نام دنیامی,    آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خاتون,    آهنگ Mp3 بانو

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 26 دی 1398


,    دانلود آهنگ Mp3 پونه مجتبی دربیدی
,    دانلود آهنگ Mp3 شاد مجتبی دربیدی به نام دنیامی
,    آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خاتون
,    آهنگ Mp3 بانو از مجتبی دربیدی
,    دانلود اهنگ Mp3 جدید مجتبی دربیدی به نام پریچه
,    مجتبی دربیدی یار شیرین
,    مجتبی دربیدی چال گونه
,    مجتبی دربیدی حسودا
,    دانلود آهنگ Mp3 بابایی مجتبی دربیدی
,    دانلود آهنگ


متن آهنگ مجتبی دربیدی بنام پریچه


من از تو گله دارم تو که نیستی کنارم

تویی دلخوشی من گل همیشه بهارم

ستاره‌ی توو شبامی تو آهنگ صدامی

آخه بی تو نمیشه خیلی سخته جدایی

پریچه آخ پریچه دلم بی تو چه هیچه

پریچهر آخ پریچهر دلم تنگه پریچهر چقد دلت سنگه پریچهر

قسم خوردی که هیچ وقت این دلو تنهاش نذاری

قسم خوردی می‌مونی پای حرفات موندگاری

منم عاشقتم دوست دارم دل به تو دادم

می‌دونی عاشقی سخته دیگه دوست ندارم

می‌دونی عاشقی سخته میگی دوست ندارم

پریچه آخ پریچه دلم بی تو چه هیچه

پریچهر آخ پریچهر دلم تنگه پریچهر چقد دلت سنگه پریچهر

قسم خوردی که هیچ وقت این دلو تنهاش نذاری

قسم خوردی می‌مونی پای حرفات موندگاری

منم عاشقتم دوست دارم دل به تو دادم


می‌دونی عاشقی سخته میگی دوست ندارم

من از تو گله دارم تو که نیستی کنارم

تویی دلخوشی من گل همیشه بهارم

ستاره تو شبامی تو آهنگ صدامی

آخه بی تو نمیشه خیلی سخته جدایی

پریچه آخ پریچه دلم بی تو چه هیچه

پریچهر آخ پریچهر دلم تنگه پریچهر چقد دلت سنگه پریچهر

قسم خوردی که هیچ وقت این دلو تنهاش نذاری

قسم خوردی می‌مونی پای حرفات موندگاری

منم عاشقتم دوست دارم دل به تو دادم

می‌دونی عاشقی سخته میگی دوست ندارم

می‌دونی عاشقی سخته میگی دوست ندارم

پریچه آخ پریچه دلم بی تو چه هیچه

پریچهر آخ پریچهر دلم تنگه پریچهر چقد دلت سنگه پریچهر


تکست آهنگ مجتبی دربیدی به نام پریچه


من از تو گله دارم تو که نیستی کنارم

تویی دلخوشی من گل همیشه بهارم

ستاره تو شبامی تو آهنگ صدامی

آخه بی تو نمیشه خیلی سخته جدایی

پریچه آخ پریچه دلم بی تو چه هیچه


پریچهر آخ پریچهر دلم تنگه پریچهر چقد دلت سنگه پریچهر

قسم خوردی که هیچ وقت این دلو تنهاش نذاری

قسم خوردی می‌مونی پای حرفات موندگاری

منم عاشقتم دوست دارم دل به تو دادم

می‌دونی عاشقی سخته میگی دوست ندارم

می‌دونی عاشقی سخته میگی دوست ندارم

پریچه آخ پریچه دلم بی تو چه هیچه

پریچهر آخ پریچهر دلم تنگه پریچهر چقد دلت سنگه پریچهر

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 پونه مجتبی دربیدی دانلود آهنگ Mp3 شاد مجتبی دربیدی به نام دنیامی آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خاتون آهنگ Mp3 بانو از مجتبی دربیدی دانلود اهنگ Mp3 جدید مجتبی دربیدی به نام پریچه مجتبی دربیدی یار شیرین مجتبی دربیدی چال گونه مجتبی دربیدی حسودا دانلود آهنگ Mp3 بابایی مجتبی دربیدی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو