loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ Mp3 مگه نمیدونی درگیر عاشقیم,    دانلود اهنگ Mp3 هم نفس پاشایی,    دانلود آهنگ Mp3 خجالتی مرتضی پاشایی,    دانلود آهنگ Mp3

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 26 دی 1398

,    دانلود آهنگ Mp3 مگه نمیدونی درگیر عاشقیم
,    دانلود اهنگ Mp3 هم نفس پاشایی
,    دانلود آهنگ Mp3 خجالتی مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ Mp3 نفس از پاشایی
,    متن آهنگ Mp3 هم نفس مرتضی پاشایی
,    آره هوس تورو داره دلم
,    مرتضی پاشایی hamnafas
,    دانلود آهنگ Mp3 مرتضی پاشایی هم نفسم تورو تو بغلم میگیرم
,    اهنگ Mp3 مگه نمیدونی درگیر عاشقیم از مرتضی
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

متن آهنگ هم نفس از مرتضی پاشایی

بگو بگو هم نفسم تو بگو چرا دیگه با دلم راه نمیای
قهر میکنی میری تنها میشم هیچ جوری ام که کوتاه نمیای

بهونه میگیری میگیره دلم تو میبینی که پیش تو گیره دلم
میری که بگم نرو عاشقتم میری که بدونی اسیره دلم

اگه نمیدونی درگیره عاشقی ام نمیدونی که یادم رفته کی ام

نمیدونی تکیه کلام منی نمیتونی از من دل بکنی

Nemidooni tekye kalame mani nemitoni az man del bekani

بیا که هوا پسه تو دل من بیا که شده جادو دل من

Bia ke hava pase too dele man bia ke shode jado dele man

ترانه آهنگ هم نفس از مرتضی پاشایی

دوست دارمت نمیگم که نری خوب بلدی دلمو ببری
حیفه نگا نکنی تو چشام خنده نمیمونه روی لبام

هر چیو دیگه بهونه نکن این دل پاک و دیوونه نکن
از تو به من یه اشاره بسه تا دل من به جنون برسه

مگه نمیدونی درگیر عاشقی ام نمیدونی که یادم رفته کی ام
نمیدونی تکیه کلام منی نمیتونی از من دل بکنی

بیا که هوا پس تو دل من بیا که شده جادو دل من

اگه نمیدونی درگیر عاشقی ام نمیدونی که یادم رفته کی ام

نمیدونی تکیه کلام منی نمیتونی از من دل بکنی

Nemidooni tekye kalame mani nemitoni az man del bekani

بیا که هوا پسه تو دل من بیا که شده جادو دل من

Bia ke hava pase too dele man bia ke shode jado dele man







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 مگه نمیدونی درگیر عاشقیم دانلود اهنگ Mp3 هم نفس پاشایی دانلود آهنگ Mp3 خجالتی مرتضی پاشایی دانلود آهنگ Mp3 نفس از پاشایی متن آهنگ Mp3 هم نفس مرتضی پاشایی آره هوس تورو داره دلم مرتضی پاشایی hamnafas دانلود آهنگ Mp3 مرتضی پاشایی هم نفسم تورو تو بغلم میگیرم اهنگ Mp3 مگه نمیدونی درگیر عاشقیم از مرتضی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو