loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین دیوونه,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 های فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ mp3 دیوونه فرزاد فرزین,    اهنگ mp3 فرزاد ف

حسین بازدید : 25 جمعه 04 بهمن 1398


,    دانلود ریمیکس فرزاد فرزین دیوونه
,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 های فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ mp3 دیوونه فرزاد فرزین
,    اهنگ mp3 فرزاد فرزین دیوونه ریمیکس سجاد قلی پور
,    دانلود اهنگ mp3 ریمیکس دیوونه از رضا بهرام
,    فرزاد فرزین جذاب ریمیکس
,    ریمیکس دیوونه چشام داره تو نگات اینو میخونه
,    اهنگ mp3 دیوونه ریمیکس رضا بهرام
,    ریمیکس ای جان فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

دانلود ریمیکس فرزاد فرزین


در این بخش کلیه ریمیکس های شاد و غمگین فرزاد فرزین عزیز قرار میگیرد شما دوستان بر اساس سلیقه ای که دارید میتونید هر ریمیکس که مدنظرتون هست به راحتی گوش کنید و دانلود کنید…


میکس آهنگ های شاد فرزاد فرزین


دانلود ریمیکس جدید دیوونه فرزاد فرزین

♪ ¦ Text Divooneh ¦ ♬

میگی همه چی خوبه برات بی منم

خوبه این دله من آشوبه برات دلم آشوبه
طاقته دوریتو ندارم میمیرم که نباشی

با تو بیخیاله درد و غمو بیخیاله همه حواشی

نذار که تو گوشت بگن حستو پای اون نریز

اونا همه حسودنو حسودی میکنن یه ریز
هر چی که دورتر بشیم دوره تو خالی تر میشه

فکر نکنی بدونه من آسمون آبی تر میشه

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ملودی میکس نگاه تو فرزاد فرزین MP3 صوتی

♪ ¦ Text Negahe To ¦ ♬

من به فدای نگاه تو دوس دارم اینجوری حالتو قربون

اون روی ماه تو همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابستمو بدجوری عاشقت هستمو

دل به دلت تو که بستمو عشق تو کار داده دستمو

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


دانلود ریمیکس شاد جدید جذاب فرزاد فرزین

♪ ¦ Text Jazzab ¦ ♬

یه جوری تو جذابی ، حق همه رو خوردی
این جوری که پیش میره ، حالا حالاها بردی

مگه میشه ، همه دنیامو پای تو ندم
مگه میشه ، من که همه جوره باهات راه اومدم
مگه میشه که نشم عاشق چشمای نجیبت

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


دانلود ریمیکس ترانه شاد یه خواهش MP3

♪ ¦ Text Ye Khahesh¦ ♬

با چشایی که تو داری کل زیبایی دنیا رو نمیخوای

با موهایی که تو داری موج خوش رقصی دریا رو نمیخوای

باد مست تو موهات غرق رویا

یه خواهش دیگه موهاتو نبافش

دلم لک زده واسه پیچ و تابش

یه دریا پسِ موهای رهاته

یه خرمن تو مسیر شونه هاته

یه خواهش دیگه موهاتو نبافش

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


میکس ترانه های عاشقانه فرزاد فرزین


دانلود ریمیکس قدیمی فرزاد فرزین من و تو

♪ ¦ Text Mano To¦ ♬

من و تو تنهاییم، آدم و حواییم
رو زمینیم انگار، اما ولی رو ابراییم
من و تو بارونیم، همصدا میمونیم
مثل اون آهنگیم، که با هم میخونیم
من و تو به یاد تو بارون
من و تو دیوونه بازیمون
مال ماست این عشق بی قانون
من و تو
بنویس هر جای دنیایی
بنویس وقتای تنهایی

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


موزیک میکس توپ فرزاد فرزین برای ماشین 

♪ ¦ Text Kharabesh Kardi¦ ♬

خرابش کردی تویی که عشقمونو حراجش کردی

همه ی زندگیمو تباهش کردی آهش کردی خرابش کردی

خرابش کردم کسی که با دلم انتخابش کردم

از توو این سینه پاکش کردم خاکش کردم خرابش کردم

ولی هرجا برم هر جا بری فرقی نداره قلبم نمیتونه تورو تنها بذاره

مثل همین بارونی که هر شب میباره حال منم بعد تو تعریفی نداره

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


ریمیکس آرامش بخش فرزاد فرزین برای پیاده روی

♪ ¦ Text Bache¦ ♬

تو به من احتیاج داری و
من خسته م از تو بفهم درکم کن
فکر نکن دست و پاتو می بندم
تو خودت مرد باش ترکم کن
دیگه این عشق نیست دیوونه
وقتی قلبت برام نمی لرزه
چشمتو رو به هر دومون وا کن
این یه عادت چقدر می ارزه​

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

Download


دانلود ریمیکس غمگین دنبالت بگردم فرزاد فرزین

♪ ¦ Text Donbalet Begardam¦ ♬

بیا از این به بعد با من مثه همیشه تا کن

یکم اخماتو وا کن منو عشقت صدا کن
بیا ببین چه جوری قلبمو آماده کردم گم

بشی تویه نگاهم بیام دنبالت بگردم

کجا دنبالت بگردم دلم میخواد که عاشقم شی

کم کم تو رو ببینمو دیوونه تر شم
کجا دنبالت بگردم من عاشقت شدم همینه

حرفم میبینمت تو رو تند و تند میزنه قلبم

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00







برچسب ها دانلود ریمیکس فرزاد فرزین دیوونه دانلود ریمیکس آهنگ mp3 های فرزاد فرزین دانلود آهنگ mp3 دیوونه فرزاد فرزین اهنگ mp3 فرزاد فرزین دیوونه ریمیکس سجاد قلی پور دانلود اهنگ mp3 ریمیکس دیوونه از رضا بهرام فرزاد فرزین جذاب ریمیکس ریمیکس دیوونه چشام داره تو نگات اینو میخونه اهنگ mp3 دیوونه ریمیکس رضا بهرام ریمیکس ای جان فرزاد فرزین دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو