loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 فکر میکردم اون یه ذره آدمه,    دانلود اهنگ mp3 هندزفری تو گوشمه یه کوله رو دوشمه,    اهنگ mp3 چقدر تنهام مهدی جهانی علیشمس,  

حسین بازدید : 193 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 فکر میکردم اون یه ذره آدمه
,    دانلود اهنگ mp3 هندزفری تو گوشمه یه کوله رو دوشمه
,    اهنگ mp3 چقدر تنهام مهدی جهانی علیشمس
,    تو بیخیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا
,    دانلود اهنگ mp3 مهدی جهانی خسته شدم از هرچی ادمه
,    چقدر تنهام من
,    متن چقدر تنهام
,    دانلود اهنگ mp3 چقدر تنهام از مهدی جهانی با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ mp3 فک میکردم اون یه ذره ادمه
,    دانلود آهنگ
,   

فکر میکردم، اون یه ذرّه آدمه! رفت و تنها شد، دلَم یه عالَمه…♯♫♪

البته تا اونجایی که یادمه، هر چی خوردم!! از این دلِ سادَمه…♯♫♪

من خسته شدم؛ از آدما و طَعنه هاشون…♯♫♪

#تنظیم، شعر و آهنگ: مهدی جهانی

خسته شدم؛ از اومدن و رفتناشــون…♯♫♪

خستم، از خیابون و پیاده روهاش…♯♫♪

ازت که خواسته بودم، مراقبَم باش!…♯♫♪

 

( چقدر تنهام! تنـهام! تنهام! چقدر سرده، بی تو دَستام…♯♫♪

تورو میخوام! میخوام! میخوام! پر از اشکِ سردِ چشمام…♯♫♪ ) ۲ بار تکرار شود

خستم از این همه کشیدن… نصفِ شب، از خواب پریدن…♯♫♪

تو بی خیالی؛ ولی من! عاشـقتم هنوز شدیداً…♯♫♪

بارون و تهران… هدفون و آهنگ… چرا تو بی من، نمیشی دلتنگ؟!…♯♫♪

نگام هر شب به آسمونه… بی تو کلـافم، پُر از بهونه…♯♫♪

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 فکر میکردم اون یه ذره آدمه دانلود اهنگ mp3 هندزفری تو گوشمه یه کوله رو دوشمه اهنگ mp3 چقدر تنهام مهدی جهانی علیشمس تو بیخیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا دانلود اهنگ mp3 مهدی جهانی خسته شدم از هرچی ادمه چقدر تنهام من متن چقدر تنهام دانلود اهنگ mp3 چقدر تنهام از مهدی جهانی با لینک مستقیم دانلود اهنگ mp3 فک میکردم اون یه ذره ادمه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو