loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 خودم فداتم گیر نگاتم,    دانلوداهنگ mp3 امیدجهان دنیاروگشتم مثل تونبودعزیزم,    امید جهان دنیارو گشتم مثل تو نبود

حسین بازدید : 1155 شنبه 12 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 خودم فداتم گیر نگاتم
,    دانلوداهنگ mp3 امیدجهان دنیاروگشتم مثل تونبودعزیزم
,    امید جهان دنیارو گشتم مثل تو نبود عزیزم
,    امید جهان حسام کارآموز * شیرین زبونی *
,    دانلود اهنگ mp3 شیرین زبونی از حامد پهلان
,    download music

 

شیرین زبونی هی هی
چه مهربونی هی هی
عشقمی والا هی هی
عزیز جونی هی هی
خودم فداتم ،گیر نگاتم
تو باشی با من یه عمر باهاتم
یه عمر باهاتم

دنیا رو گشتم مث تو نبود عزیزم
واسه همینه زندگیمو پات میریزم
هرجا که باشی آره دلم همونجاس
دادی به قلبم یه دنیا عشقو احساس

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ شیرین از امید جهان

♫♫♫♫♫♫

شیرین زبونی هی هی
چه مهربونی هی هی
عشقمی والا هی هی
عزیز جونی هی هی
خودم فداتم ،گیر نگاتم
تو باشی با من یه عمر باهاتم
یه عمر باهاتم

دنیا رو گشتم مث تو نبود عزیزم
واسه همینه زندگیمو پات میریزم
هرجا که باشی آره دلم همونجاس
دادی به قلبم یه دنیا عشقو احساس

دنیا رو گشتم مث تو نبود عزیزم
واسه همینه زندگیمو پات میریزم
هرجا که باشی آره دلم همونجاس
دادی به قلبم یه دنیا عشقو احساس
دنیا رو گشتم مث تو نبود عزیزم
واسه همینه زندگیمو پات میریزم
هرجا که باشی آره دلم همونجاس
دادی به قلبم یه دنیا عشقو احساس

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 خودم فداتم گیر نگاتم دانلوداهنگ mp3 امیدجهان دنیاروگشتم مثل تونبودعزیزم امید جهان دنیارو گشتم مثل تو نبود عزیزم امید جهان حسام کارآموز * شیرین زبونی * دانلود اهنگ mp3 شیرین زبونی از حامد پهلان download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو