loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ محسن یگانه قلبمو پس فرستادی,    متن آهنگ خیلی دلم ازت پره محسن یگانه,    متن دلم ازت پره,    ریمیکس خیلی دلم ازت پره, &nb

حسین بازدید : 25 شنبه 26 بهمن 1398


,    متن آهنگ محسن یگانه قلبمو پس فرستادی
,    متن آهنگ خیلی دلم ازت پره محسن یگانه
,    متن دلم ازت پره
,    ریمیکس خیلی دلم ازت پره
,    متن آهنگ خیلی دلم پره
,    ریمیکس خیلی دلم ازت پره محسن یگانه
,    متن آهنگ خیلی دلم ازت پره محسن ابراهیم زاده
,    خیلی دلم ازت پره دیگه سراغمو نگیر
,    اهنگ جدید محسن یگانه
,    متن آهنگ
,   

پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد…

آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد ♬♫♪
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت اینا ♬♫♪

تقصیر توئه اون دل بیمار خودت ♬♫♪
خیلی دلم ازت پره بدجوری از تو دلخوره…

یه روز تلافی می‌کنه دل از دل تو می‌بره…
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی ♬♫♪
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی ♬♫♪


می‌دونستم مزه عشقم دلتو می‌زنه دل ♬♫♪

تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه…
تو رو دست کم گرفتم که این شد آخرش ♬♫♪

هنوزم خاطرت اینجاست بیا وردار ببرش ♬♫♪
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی ♬♫♪
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی…







برچسب ها متن آهنگ محسن یگانه قلبمو پس فرستادی متن آهنگ خیلی دلم ازت پره محسن یگانه متن دلم ازت پره ریمیکس خیلی دلم ازت پره متن آهنگ خیلی دلم پره ریمیکس خیلی دلم ازت پره محسن یگانه متن آهنگ خیلی دلم ازت پره محسن ابراهیم زاده خیلی دلم ازت پره دیگه سراغمو نگیر اهنگ جدید محسن یگانه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو