loading...

موزیک باحال درخواستی

  دانلود آهنگ ای وفای روزگار حسین عامری X دانلود آهنگ ای وفای روزگار حسین عامری X ای وفای روزگار ای وفای روزگار X دانلود آهنگ ای وفای روزگار ای وفای روزگار X آهنگ ای وفای رو

حسین بازدید : 29 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ ای وفای روزگار حسین عامری

X دانلود آهنگ ای وفای روزگار حسین عامری X ای وفای روزگار ای وفای روزگار X دانلود آهنگ ای وفای روزگار ای وفای روزگار X آهنگ ای وفای روزگار ای وفای روزگار حسین عامری X تو به کی دل داده بودی که دلت سردو مریضه X آهنگ تو به کی دل داده بودی که دلت سردو مریضه X مگه من چی کم گذاشتم که حالا اشکات میریزه X آهنگ مگه من چی کم گذاشتم که حالا اشکات میریزه X درد و غم تاریکی و شب بعد تو همراه من بود X آهنگ درد و غم تاریکی و شب بعد تو همراه من بود X خوشبختی مثل آزادی برام یه آرزو شده X دانلود آهنگ خوشبختی مثل آزادی برام یه آرزو شده X دانلود آهنگ ای وفایه روزگار X آهنگ ای وفایه روزگار حسین عامری X معنی نداره واسه من تلخ و شیرین روزگار X آهنگ معنی نداره واسه من تلخ و شیرین روزگار X آتیش گرفت وجودمو بارون شو روی من ببار X آهنگ آتیش گرفت وجودمو بارون شو روی من ببار X دانلود آهنگ غمگین ای وفای روزگار حسین عامری

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

تو به کی دل داده بودی که دلت سردو مریضه

تو به کی دل داده بودی که دلت سردو مریضه

مگه من چی کم گذاشتم که حالا اشکات میریزه

مگه من چی کم گذاشتم که حالا اشکات میریزه

 

درد و غم تاریکی و شب بعد تو همراه من بود

برو که اینو میدونم عشق تو گناه من بود

مثل یه حبس اجباری درا به روم بسته شده

خوشبختی مثل آزادی برام یه آرزو شده

دانلود آهنگ ای وفای روزگار حسین عامری

معنی نداره واسه من تلخ و شیرین روزگار

آتیش گرفت وجودمو بارون شو روی من ببار

ای وفای روزگار ای وفای روزگار...

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:5.52مگابايت

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ای وفای روزگار حسین عامری ای وفای روزگار ای وفای روزگار دانلود آهنگ ای وفای روزگار ای وفای روزگار آهنگ ای وفای روزگار ای وفای روزگار حسین عامری تو به کی دل داده بودی که دلت سردو مریضه آهنگ تو به کی دل داده بودی که دلت سردو مریضه مگه من چی کم گذاشتم که حالا اشکات میریزه آهنگ مگه من چی کم گذاشتم که حالا اشکات میریزه درد و غم تاریکی و شب بعد تو همراه من بود آهنگ درد و غم تاریکی و شب بعد تو همراه من بود خوشبختی مثل آزادی برام یه آرزو شده دانلود آهنگ خوشبختی مثل آزادی برام یه آرزو شده دانلود آهنگ ای وفایه روزگار آهنگ ای وفایه روزگار حسین عامری معنی نداره واسه من تلخ و شیرین روزگار آهنگ معنی نداره واسه من تلخ و شیرین روزگار آتیش گرفت وجودمو بارون شو روی من ببار آهنگ آتیش گرفت وجودمو بارون شو روی من ببار دانلود آهنگ غمگین ای وفای روزگار حسین عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو