loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی همه عالمو ادم,    دانلود آهنگ mp3 همه عالم و آدم میدونن که دیوونه چشاتم,    فرشاد آزادی هربار میری,    اهنگ

حسین بازدید : 31 سه شنبه 06 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی همه عالمو ادم
,    دانلود آهنگ mp3 همه عالم و آدم میدونن که دیوونه چشاتم
,    فرشاد آزادی هربار میری
,    اهنگ mp3 فرشاد ازادی هربار میری
,    دانلود آهنگ mp3 از همه عالم و آدم بریدم
,    دانلود اهنگ mp3 غریب از فرشاد ازادی
,    دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی تنیا منم
,    دانلود آهنگ mp3 جدید فرشاد آزادی امشب
,    دانلود اهنگ mp3 ازادی
,    Download music farshad azadi
,   

همه عالم و آدم میدونن که دیوونه چشاتم
همه عالم و آدم میدونن که دیوونه نگاتم
پس نرو بمون اینجوری بازی نکن هی
پس نرو بمون اینقده با دلم لجبازی نکن هی
هربار میری جونمو میگیری
بگو مگه چیکارت کردم ازم سیری
واست جون کندم دلو خون کردم 
اما باز با دلم نا مهربونی
یه نگاه به نور شب یه نگاه به ساعت
شب و روز کارم اینه دیگه شده عادت
نمیدونم که کجای زندگیشم
شایدم اصلا وجود نداشته باشم
شایدم اصلا وجود نداشته باشم
هربار میری جونمو میگیری
بگو مگه چیکارت کردم ازم سیری
واست جون کندم دلو خون کردم 
اما باز با دلم نا مهربونی
هربار میری جونمو میگیری
بگو مگه چیکارت کردم ازم سیری
واست جون کندم دلو خون کردم 
اما باز با دلم نا مهربونی

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰ 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی همه عالمو ادم دانلود آهنگ mp3 همه عالم و آدم میدونن که دیوونه چشاتم فرشاد آزادی هربار میری اهنگ mp3 فرشاد ازادی هربار میری دانلود آهنگ mp3 از همه عالم و آدم بریدم دانلود اهنگ mp3 غریب از فرشاد ازادی دانلود اهنگ mp3 فرشاد ازادی تنیا منم دانلود آهنگ mp3 جدید فرشاد آزادی امشب دانلود اهنگ mp3 ازادی Download music farshad azadi
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو