loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ مادر چادرتو سر کن,    دانلود آهنگ مادر فکرامو کردم از مهرداد آسمانی,    دانلود آهنگ مادرروسریتوسرکن,    اهنگ عروس عروسک وال

حسین بازدید : 189 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ مادر چادرتو سر کن
,    دانلود آهنگ مادر فکرامو کردم از مهرداد آسمانی
,    دانلود آهنگ مادرروسریتوسرکن
,    اهنگ عروس عروسک والا گل میخک والا
,    اهنگ مادرروسریتوسرکن
,    آهنگ مادر روسریتو سر کن مهرداد
,    به برگ گل دست نزنید
,    دانلود اهنگ مادر از مهرداد نیویورک
,    دانلود آهنگ مهرداد آسمانی خاتون
,    download ahang madar
,   

 

 

 

 

مادر روسریتو سر کن مادر جون

مادر آقا رو خبر کن مادر جون

مادر روسریتو سر کن مادر جون

مادر آقا رو خبر کن مادر جون

مادر قربون قدت ای مادر جون

کمتر وقتو هدر کن مادر جون

مادر نقل و نبات کو مادر چادر حیاط کو

مادر اسفندو دود کن ترس از چشم حسود کن

ترس از چشم حسود کن

عروس عروسکه والا گل میخکه والا

ببین از قد و بالا عروست تکه والا

عجب بانمکه والا

مادر فکرامو کردم فکر فردامو کردم

تو ای آرام جونم نباش دل نگرونم

نباش دل نگرونم

مادر فکرامو کردم فکر فردامو کردم

تو ای آرام جونم نباش دل نگرونم

نباش دل نگرونم

عروس عروسکه والا گل میخکه والا

ببین از قد و بالا عروست تکه والا

عجب بانمکه والا

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ مادر چادرتو سر کن دانلود آهنگ مادر فکرامو کردم از مهرداد آسمانی دانلود آهنگ مادرروسریتوسرکن اهنگ عروس عروسک والا گل میخک والا اهنگ مادرروسریتوسرکن آهنگ مادر روسریتو سر کن مهرداد به برگ گل دست نزنید دانلود اهنگ مادر از مهرداد نیویورک دانلود آهنگ مهرداد آسمانی خاتون download ahang madar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو