loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ مبین شادلو برگرد ب من,    دانلود آهنگ های مبین شادلو,    دانلود آهنگ برگرد به من از امیر زهی,    اهنگ برگرد به من از شانی,&

حسین بازدید : 25 دوشنبه 12 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ مبین شادلو برگرد ب من
,    دانلود آهنگ های مبین شادلو
,    دانلود آهنگ برگرد به من از امیر زهی
,    اهنگ برگرد به من از شانی
,    دانلود آهنگ یوحنا برگرد به من مبین شادلو
,    دانلود آهنگهای مبین شادلو
,    اهنگ برگرد به من از امیر زهی
,    اهنگ برگرد به من مهراد جم
,    اهنگ های مبین شادلو
,    دانلود آهنگ
,   

 

برگرد به من به خانه خاموش من
ببین چقدر خالی شده بدون تو آغوش من
هرگز عاشق نشد دلی که از تو ضربه خورد
دلی که دور از عشق تو بدون تو افسرده شد
بی تو از همه از تمام جهان دلم سیره
از سرم عزیزم آخه مگه یاد تو میره
عشق تو داره جونمو می گیره می گیره
بی تو از همه از تمام جهان دلم سیره
از سرم عزیزم آخه مگه یاد تو میره
عشق تو داره جونمو می گیره می گیره
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دانلود آهنگ مبین شادلو برگرد به من

♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
آخر چرا نمی روی از خاطرم نمیشه از تو بگذرم نمیشه که تنها برم
اصلا با من چرا نموندی آخه بی وفا نموندی پای عشقمون کجا برم بی تو کجا
بی تو از همه از تمام جهان دلم سیره
از سرم عزیزم آخه مگه یاد تو میره
عشق تو داره جونمو می گیره می گیره
بی تو از همه از تمام جهان دلم سیره
از سرم عزیزم آخه مگه یاد تو میره
عشق تو داره جونمو می گیره می گیره

 







برچسب ها دانلود اهنگ مبین شادلو برگرد ب من دانلود آهنگ های مبین شادلو دانلود آهنگ برگرد به من از امیر زهی اهنگ برگرد به من از شانی دانلود آهنگ یوحنا برگرد به من مبین شادلو دانلود آهنگهای مبین شادلو اهنگ برگرد به من از امیر زهی اهنگ برگرد به من مهراد جم اهنگ های مبین شادلو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو