loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ محسن امیری و علی فرزامی,    متن اهنگ علی فرزامی پرو بالم شکیایه,    متن تمام آهنگ های علی فرزامی,    متن اهنگ علی فرزامی دایه,

حسین بازدید : 45 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,    متن آهنگ محسن امیری و علی فرزامی
,    متن اهنگ علی فرزامی پرو بالم شکیایه
,    متن تمام آهنگ های علی فرزامی
,    متن اهنگ علی فرزامی دایه
,    معنی اهنگ علی فرزامی دلم ارات گریایه
,    متن اهنگ دل مرا دریایه پروبالم شکیایه
,    متن اهنگ علی فرزامی دلم ارات گریایه
,    متن اهنگ دلم ارات گریایه پرو بالم شکیایه
,    اهنگ علی فرزامی رفیق
,    متن آهنگ

✿●✿دم وه دم و پیک وه پیک 
الان توام سرخوش بکم
✿●✿وه ناو محله ی عشقم 
خرگ خوم توام خس بکم
✿●✿ هر که چاو وه چاو یارم یه زمانی بووه سه
سری تراشم گیان برا 
✿●✿آینه و شانه دمه دسه
سری تراشم گیان برا 
✿●✿آینه و شانه دمه دسه
امشو توام مس بکم
✿●✿ محلدان بشیوه نم

 

وه عشق تو عشقگم زندگیم بسزنم✿●✿
سرگردانی عشقمه
 توام خوم آواراه بکم✿●✿
هر که رقیب منه
هامه خدمتی گلکم✿●✿
هر که رقیب منه 
هامه خدمتی گلکم✿●✿
هر چی بدبختی کیشم
وه عشق چاویل تونه✿●✿
گرد هر که بخنی 
اوه رقیب عشقی منه✿●✿
منالیل محله گشتیان وه گرد مه دشمنن







برچسب ها متن آهنگ محسن امیری و علی فرزامی متن اهنگ علی فرزامی پرو بالم شکیایه متن تمام آهنگ های علی فرزامی متن اهنگ علی فرزامی دایه معنی اهنگ علی فرزامی دلم ارات گریایه متن اهنگ دل مرا دریایه پروبالم شکیایه متن اهنگ علی فرزامی دلم ارات گریایه متن اهنگ دلم ارات گریایه پرو بالم شکیایه اهنگ علی فرزامی رفیق متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو