loading...

موزیک باحال درخواستی

ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره نبین خنده های فیکمو این آدم تو دلش خیلی غم داره من اون آدم سابق نیستم نگاه رفتارامو عاقل نیستم وقتی میگم دوست دارم تو چشام زل بزن با دیوار که نیستم هر ب

حسین بازدید : 35 جمعه 16 اسفند 1398

ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره

نبین خنده های فیکمو این آدم تو دلش خیلی غم داره

من اون آدم سابق نیستم نگاه رفتارامو عاقل نیستم

وقتی میگم دوست دارم تو چشام زل بزن با دیوار که نیستم

هر باری که بهم زدی گفتم این دفعه بار آخره

X danial hendiani dard X دانلود آهنگ درد دانیال هندیانی X درد دانیال هندیانی X دانلود آهنگ درد از دانیال هندیانی X دانلود آهنگ دانیال هندیانی بنام درد X دانیال هندیانی درد X ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره X دانلود آهنگ ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره دانیال هندیانی X نبین خنده های فیکمو این آدم تو دلش خیلی غم داره X دانلود آهنگ نبین خنده های فیکمو این آدم تو دلش خیلی غم داره دانیال هندیانی X من اون آدم سابق نیستم نگاه رفتارامو عاقل نیستم X دانلود آهنگ من اون آدم سابق نیستم نگاه رفتارامو عاقل نیستم دانیال هندیانی X وقتی میگم دوست دارم تو چشام زل بزن با دیوار که نیستم X وقتی میگم دوست دارم تو چشام زل بزن با دیوار که نیستم دانیال هندیانی X هر باری که بهم زدی گفتم این دفعه بار آخره X دانلود آهنگ هر باری که بهم زدی گفتم این دفعه بار آخره دانیال هندیانی X ولی میبینی که بازم اینجایی فکرت از سرم عمرا بپره X دانلود آهنگ ولی میبینی که بازم اینجایی فکرت از سرم عمرا بپره دانیال هندیانی X فکر میکردی دورم ازت ولی شبا یواشکی چکت کردم X از زندگیمو فدای اون چشمای خوشگلت کردم

 

ولی میبینی که بازم اینجایی فکرت از سرم عمرا بپره

فکر میکردی دورم ازت ولی شبا یواشکی چکت کردم

از زندگیمو فدای اون چشمای خوشگلت کردم

درد اینه که خودت میدونی همش خیالای بر عکس داشتی

درد اینه که خودت میدونی بجنگی نجنگی تهش باختی

 

 

 

دانلود







برچسب ها danial hendiani dard دانلود آهنگ درد دانیال هندیانی درد دانیال هندیانی دانلود آهنگ درد از دانیال هندیانی دانلود آهنگ دانیال هندیانی بنام درد دانیال هندیانی درد ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره دانلود آهنگ ماه تو رو یادم میاره قلبم طاقت دوریتو نداره دانیال هندیانی نبین خنده های فیکمو این آدم تو دلش خیلی غم داره دانلود آهنگ نبین خنده های فیکمو این آدم تو دلش خیلی غم داره دانیال هندیانی من اون آدم سابق نیستم نگاه رفتارامو عاقل نیستم دانلود آهنگ من اون آدم سابق نیستم نگاه رفتارامو عاقل نیستم دانیال هندیانی وقتی میگم دوست دارم تو چشام زل بزن با دیوار که نیستم وقتی میگم دوست دارم تو چشام زل بزن با دیوار که نیستم دانیال هندیانی هر باری که بهم زدی گفتم این دفعه بار آخره دانلود آهنگ هر باری که بهم زدی گفتم این دفعه بار آخره دانیال هندیانی ولی میبینی که بازم اینجایی فکرت از سرم عمرا بپره دانلود آهنگ ولی میبینی که بازم اینجایی فکرت از سرم عمرا بپره دانیال هندیانی فکر میکردی دورم ازت ولی شبا یواشکی چکت کردم از زندگیمو فدای اون چشمای خوشگلت کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو