loading...

موزیک باحال درخواستی

X نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X دانلود آهنگ نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X آهنگ نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X دانلود نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X دیگه کار دل م

حسین بازدید : 47 جمعه 16 اسفند 1398
X نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X دانلود آهنگ نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X آهنگ نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X دانلود نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی X دیگه کار دل من تمومه تمومه X دانلود آهنگ دیگه کار دل من تمومه تمومه X آهنگ دیگه کار دل من تمومه تمومه X دانلود آهنگ زندگی واسه ی من حرومه حرومه X آهنگ زندگی واسه ی من حرومه حرومه X یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی X دانلود آهنگ یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی X آهنگ یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی X چقدر یه آدم میتونه باشه بی احساس X دانلود آهنگ چقدر یه آدم میتونه باشه بی احساس X چقدر یه ادم مگه میتونه که بد شه X دانلود آهنگ چقدر یه ادم مگه میتونه که بد شه

❤نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی❤

یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی

نمیدوسنتم اینو انگاری تو مریضی

❤هرکی رو که میبینی میگی که واسم عزیزی❤

دیگه کار دل من تمومه تمومه

زندگی واسه من حرومه

❤کسی نیست پای حرفش بمونه عشقای این زمونه دروغه❤

آخه هیچکی نمونده کنارم بمونه شدم از دست دنیا دیوونه

 

❤هرچی منو سوزوندی گذشتم گذشتم❤

حرف منو نخوندی گذشتم گذشتم

چقدر یه ادم مگه میتونه که بد شه

❤به راحتی بگذره از قولش و رد شه❤

چقدر یه آدم میتونه باشه بی احساس

خیال نکن دنیا فقط امروز و فرداس

دیگه کار دل من تمومه زندگی واسه من حرومه

❤کسی نیست پای حرفش بمونه عشقای این زمونه دروغه❤

 

 

دانلود







برچسب ها نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی دانلود آهنگ نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی آهنگ نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی دانلود نمیدونستم اینو با یکی دیگه هستی دیگه کار دل من تمومه تمومه دانلود آهنگ دیگه کار دل من تمومه تمومه آهنگ دیگه کار دل من تمومه تمومه دانلود آهنگ زندگی واسه ی من حرومه حرومه آهنگ زندگی واسه ی من حرومه حرومه یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی دانلود آهنگ یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی آهنگ یه دل ساده داشتم اونم زدی شکستی چقدر یه آدم میتونه باشه بی احساس دانلود آهنگ چقدر یه آدم میتونه باشه بی احساس چقدر یه ادم مگه میتونه که بد شه دانلود آهنگ چقدر یه ادم مگه میتونه که بد شه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو