loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ سهیل رحمانی عشق من,    دانلود اهنگ عشق من سهیل رحمانی,    اهنگ سهیل رحمانی عشق من,    کلیپ سهیل رحمانی عشق من,  &nbs

حسین بازدید : 29 دوشنبه 19 اسفند 1398


,    متن آهنگ سهیل رحمانی عشق من
,    دانلود اهنگ عشق من سهیل رحمانی
,    اهنگ سهیل رحمانی عشق من
,    کلیپ سهیل رحمانی عشق من
,    عشق من یه جوری تو خوبی که اصلا نمیشه ازت دل کند
,    دانلود اهنگ عشق من یه جوری تو خوبی
,    عشق من یه جوری توخوبی
,    متن آهنگ عشق من احمد صفایی
,    متن آهنگ عشق من فرزین
,    متن آهنگ

 

 

متن آهنگ عشق من از سهیل رحمانی

♩♪♬عشق من ، نه تنها نمیشم 
تا وقتی که تو باشی کنارم 
♩♪♬یه خورشید میخوام من فقط 
روی این شبای تارم ، مث تو 
♩♪♬عشق من ، نمیذارم هیشکی 
تو قلبم دیگه جاتو بگیره
♩♪♬نمیدونی هرجا میرم که تو نیستی 
چه داغه بحث تو 
♩♪♬معلومه عاشقتم اینو فقط از من بپرس 
من با یه دوست دارم
♩♪♬هی میکنم دلتو قرص 

 

عشق من میدونم که تا آخرش ♩♪♬
من فقط با تو میمونم 
میدونم نباشی محاله که من ♩♪♬
اصن بتونم ، زنده بمونم 
عشق من ، یه جوری تو خوبی ♩♪♬
که اصلا ازت نمیشه دل کند 
چه زود اومدی رخنه کردی ♩♪♬
تو قلبم تو کم کم
شدی جونم ♩♪♬
معلومه عاشقتم
اینو فقط از من بپرس ♩♪♬
من با یه دوست دارم
هی میکنم دلتو قرص ♩♪♬
معلومه عاشقتم
 اینو فقط از من بپرس♩♪♬
من با یه دوست دارم
هی میکنم دلتو قرص ♩♪♬







برچسب ها متن آهنگ سهیل رحمانی عشق من دانلود اهنگ عشق من سهیل رحمانی اهنگ سهیل رحمانی عشق من کلیپ سهیل رحمانی عشق من عشق من یه جوری تو خوبی که اصلا نمیشه ازت دل کند دانلود اهنگ عشق من یه جوری تو خوبی عشق من یه جوری توخوبی متن آهنگ عشق من احمد صفایی متن آهنگ عشق من فرزین متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو