loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده X کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دلم هوس کرده X متن آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده X کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ م

حسین بازدید : 33 شنبه 02 فروردین 1399
X دانلود آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده X کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دلم هوس کرده X متن آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده X کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ محلی X گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ زیبای گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود ریمیکس گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ بیکلام گرشا رضایی دلم هوس کرده X تکست آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دلم هوس کرده با لینک مستقیم X متن آهنگ X دانلود آهنگ X Download music X کد پیشواز آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود اهنگ قدیمی گرشا رضایی دلم هوس کرده X کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلم هوس کرده X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ mp3 گرشا رضایی دلم هوس کرده

دوباره نم نم ریز بارون
با خیالت میزنم من بیرون
باز خیابون؛ بازم آهنگات
تو صدام میکنی و میگم
آخه این اولین باره که دلم میگه آره!
دلم عاشقه؛ ولی به روم نمیاره…
نگاه کن؛ دوباره بارون داره میباره

شعر و ملودی : کیارش ، گرشا رضایی
دلم هوس کرده با تو دریا رو…
همین الان پاشو چمدونو برداروُ…

 

نذار ببینن همه صورت ماهتو…
من که مجنونم؛ تو بیا و لیلا شو
حیف حیف حیف حیف…


چقده تو دوری ازم
حیف حیف حیف حیف؛ میرسیم ما دو تا به هم…
کی کی کی کی؛ تو میشی مال خودم؟!
نگاه که تو چشاته تو دلم حالیه…
حس کنارت بودن؛ خوب که نه عالیه!
خالیه زندگیم بدون تو…

تنظیم قطعه : نیمان غفاری
کم داره عشقو
دلم هوس کرده با تو دریا رو…
همین الان پاشو چمدونو برداروُ…
نذار ببینن همه صورت ماهتو…
من که مجنونم؛ تو بیا و لیلا شو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده کد پیشواز همراه اول گرشا رضایی دلم هوس کرده متن آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده کد آهنگ پیشواز گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود آهنگ محلی گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود آهنگ زیبای گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود ریمیکس گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود آهنگ بیکلام گرشا رضایی دلم هوس کرده تکست آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دلم هوس کرده با لینک مستقیم متن آهنگ دانلود آهنگ Download music کد پیشواز آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود اهنگ قدیمی گرشا رضایی دلم هوس کرده کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلم هوس کرده دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ mp3 گرشا رضایی دلم هوس کرده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو