loading...

موزیک باحال درخواستی

مرنجان دلم را که این رسم وفا نیست نگارا بجز تو کسی در دل ما نیست ندیدم کسی را از آن دم که تو بودی  چه آسان همگان را زچشمم بربودی ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه ی وجودم دل عاشق م

حسین بازدید : 35 دوشنبه 04 فروردین 1399



مرنجان دلم را که این رسم وفا نیست نگارا بجز تو کسی در دل ما نیست

ندیدم کسی را از آن دم که تو بودی 

چه آسان همگان را زچشمم بربودی

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه ی وجودم دل عاشق مرا بردی 

گرچه که آزردی دلخوشیم بود

که در بند تو بودم


ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه ی وجودم دل عاشق مرا بردی 

گرچه که آزردی دلخوشیم بود

که در بند تو بودم

مرا میکشانی به هر سو که توانی شکایت ندارم تو چون در دلو جانی

اگر بیقراری دلیلش غم عشقست

ببین عاشقان را که عالم همه عشقست

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه ی وجودم دل عاشق مرا بردی 

گرچه که آزردی دلخوشیم بود

که در بند تو بودم

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه ی وجودم دل عاشق مرا بردی 

گرچه که آزردی دلخوشیم بود

که در بند تو بودم

ای عزیز جانم نیمه ی پنهانم بی تو پریشانم ای همه ی وجودم دل عاشق مرا بردی 

گرچه که آزردی دلخوشیم بود

که در بند تو بودم







برچسب ها دانلود آهنگ گرچه آزردی دانلود اهنگ دل عاشقمو بردی گرچه که ازردی دانلود اهنگ مهدی یغمایی دل عاشق مرا بردی دانلود ریمیکس آهنگ نگارا مهدی یغمایی دانلود اهنگ نگارا مهدی یغمایی با لینک مستقیم دانلود اهنگ ای عزیز جانم نیمه پنهانم بی تو پریشانم دانلود آهنگ نگارا مهدی یغمایی دانلود کامل آهنگ نگارا از مهدی یغمایی دانلود آهنگ مهدی یغمایی نگارا با کیفیت 320 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو