loading...

موزیک باحال درخواستی

شبها که تنها می مونم و ●♬♩ می‌شینم واسه چشمات می‌خونم و ●♬♩ می‌دونم بی‌خیالی ●♬♩ وقتی می‌مونم تو این قفس ●♬♩ جای من همیشه پشت پنجره است ●♬♩ تو یه خواب محالی ●♬♩ به تو می‌دونم نمی‌رسم ●♬♩ می‌د

حسین بازدید : 49 دوشنبه 04 فروردین 1399


شبها که تنها می مونم و ●♬♩
می‌شینم واسه چشمات می‌خونم و ●♬♩
می‌دونم بی‌خیالی ●♬♩
وقتی می‌مونم تو این قفس ●♬♩
جای من همیشه پشت پنجره است ●♬♩
تو یه خواب محالی ●♬♩
به تو می‌دونم نمی‌رسم ●♬♩
می‌دونم تو نباشی چه بی‌کسم ●♬♩

تو رو از من می‌گیرن ●♬♩
خدا کنه آخرش یه روز ●♬♩
برسن همه‌ی عاشقها به هم ●♬♩
اونایی که اسیرن ●♬♩
خیال نکن از تو گذشتم ●♬♩
هنوز اگه خسته‌ی خستم ●♬♩
بدون تو خیال تو هستم ●♬♩
تویی تویه قلب شکستم ●♬♩
یه روز تو باید مال من بشی ●♬♩
عذاب ندیدن چشمات ●♬♩
هنوز یادمه همه حرفات ●♬♩
یادم نمیره هنوز اشکات ●♬♩
بدون همیشه می‌مونم پات ●♬♩
یه روز تو باید مال من بش ●♬♩
دلم می‌گیره بدون تو ●♬♩
بدون چشای مهربون تو ●♬♩
نمی‌دونی عزیزم ●♬♩
اسیرتم مهربون من ●♬♩
چه جوری میشه باشی بدون من ●♬♩
نمی‌تونی عزیزم ●♬♩
یه روز باید مال من بشی ●♬♩
فقط ازت دارم من یه خواهشی ●♬♩
توی قلبت بمونم ●♬♩
تموم دنیای من تویی ●♬♩
آخه اشک تو چشمای من تویی ●♬♩
می‌دونی مهربونم ●♬♩
خیال نکن از تو گذشتم ●♬♩
هنوز اگه خسته‌ی خستم ●♬♩
بدون تو خیال تو هستم ●♬♩
تویی تویه قلب شکستم ●♬♩
یه روز تو باید مال من بشی ●♬♩
عذاب ندیدن چشمات ●♬♩
هنوز یادمه همه حرفات ●♬♩
یادم نمیره هنوز اشکات ●♬♩
بدون همیشه می‌مونم پات ●♬♩
یه روز تو باید مال من بشی ●♬♩







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو