loading...

موزیک باحال درخواستی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. تسه بومه روانی، بیمه کوچه خیابونی ♪♯♬ دلبر، حالم خرابه تیسه بیمه الکلی، داشته می بدن خالکوبی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه تیسه خومه من عاشقی، از درد شنی جدایی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه چی

حسین بازدید : 27 چهارشنبه 06 فروردین 1399


….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..
تسه بومه روانی، بیمه کوچه خیابونی ♪♯♬ دلبر، حالم خرابه
تیسه بیمه الکلی، داشته می بدن خالکوبی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
تیسه خومه من عاشقی، از درد شنی جدایی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
چیسه نینی می پهلی، چیسه دری تو غریبی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
چیسه از من جدا بوی، تو که انی خود خواه نوی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
ببخش تو منی نامردی، می دل تنگ هیته خدایی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
دنیا ره من خراب کمه، فدای تی نگاه کمه ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
چیسه نیه تره حالی، ولا هستمه تی فدایی ♪♯♬ دلبر حالم خرابه
شی دل ره بزویی دریا ♪♯♬
فقط از من بوی جدا ♪♯♬
دلبر، حالم خرابه ♪♯♬

جان خدا ناشتمه گناه؛، دوری یار سخته ولا، دلبر حالم خرابه ♪♯♬
می عاشق دل سادگی، اشون کشیمی ناخطی، دلبر حالم خرابه ♪♯♬
طرف دره با دیگری، چی دونستمه تو هرزه ای، دلبر حالت خرابه!! ♪♯♬








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو