loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ خواهش شادمهر عقیلی,    متن آهنگ درگیر رویای توام شادمهر عقیلی,    متن آهنگ انتخاب شادمهر با لینک مستقیم,    متن آهنگ انتخاب شا

حسین بازدید : 35 جمعه 08 فروردین 1399


,    متن اهنگ خواهش شادمهر عقیلی
,    متن آهنگ درگیر رویای توام شادمهر عقیلی
,    متن آهنگ انتخاب شادمهر با لینک مستقیم
,    متن آهنگ انتخاب شادمهر عقیلی
,    خواستم بهت چیزی نگم شادمهر عقیلی 320
,    متن موزیک ویدیو شادمهر خواستم بهت چیزی نگم
,    متن موزیک ویدیو شادمهر درگیر رویای توام
,    متن اهنگ انتخاب شادمهر ویکی صدا
,    متن اهنگ انتخاب شادمهر نکس وان
,    متن آهنگ
,   

درگیر رویای توام

منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت

تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من

انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من

چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم

تا با چشام خواهش کنم

درا رو بستم روت تا

احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی

انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری

اصرار من بی فایدست

هر کاری میکنه دلم

تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تو رو

از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بذار

یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه

به کم قانعم نکن







برچسب ها متن اهنگ خواهش شادمهر عقیلی متن آهنگ درگیر رویای توام شادمهر عقیلی متن آهنگ انتخاب شادمهر با لینک مستقیم متن آهنگ انتخاب شادمهر عقیلی خواستم بهت چیزی نگم شادمهر عقیلی 320 متن موزیک ویدیو شادمهر خواستم بهت چیزی نگم متن موزیک ویدیو شادمهر درگیر رویای توام متن اهنگ انتخاب شادمهر ویکی صدا متن اهنگ انتخاب شادمهر نکس وان متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو