loading...

موزیک باحال درخواستی

تو بد به دل راه نده میدونم سختته بی من بموین تو حقته تموم این دل من اون همه خاطره منو میترسونه حتی عکسات قلبمو باز میلرزونه تا ازم دور میشی هی عاشق تر میشم دل من دنبالته چرا تو چرا لجبازی آخه با این

حسین بازدید : 17 جمعه 15 فروردین 1399


تو بد به دل راه نده میدونم سختته

بی من بموین تو حقته تموم این دل من

اون همه خاطره منو میترسونه

حتی عکسات قلبمو باز میلرزونه

تا ازم دور میشی هی عاشق تر میشم

دل من دنبالته چرا تو چرا لجبازی آخه با این قلبم

خیلی سخته آخه تو رو عاشق کردن

تو فقط کافیه دور شی تا ببینی چجوری دنیا رو میگردم


تو بد به دل راه نده میدونم سختته

بی من بمونی تو سهمته تموم این دل من

تو بد به دل راه نده میدونم سختته

بی من بموین تو حقته تموم این دل من

ببین این عشق تو واسه من درمونه

بی عشق تو من زندگیم زندونه عاشق شدم

از تو چه پنهونه دیوونه دیوونه

تو بد به دل راه نده میدونم سختته

بی من بمونی تو سهمته تموم این دل من

تو بد به دل راه نده میدونم سختته

بی من بموین تو حقته تموم این دل من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو