loading...

موزیک باحال درخواستی

دیدی آخرش رفتی و نموندیمنو تا آخر جنون کشوندیدلی که داده بودم من به دستتبا بی رحمی زدی اونو شکوندی با بی رحمی زدی اونو شکوندی♬♬♬♬♬♬♬♬عاشقت میمونم عاشقونهبیا برگرد پیشم نگیر بهونهقسم به ماهی تو آسمونم

حسین بازدید : 9 جمعه 15 فروردین 1399





دیدی آخرش رفتی و نموندی

منو تا آخر جنون کشوندی

دلی که داده بودم من به دستت

با بی رحمی زدی اونو شکوندی



با بی رحمی زدی اونو شکوندی

♬♬♬♬♬♬♬♬

عاشقت میمونم عاشقونه

بیا برگرد پیشم نگیر بهونه

قسم به ماهی تو آسمونم

دار و ندارمی تو این زمونه

دار و ندارمی تو این زمونه

♬♬♬♬♬♬♬♬

پر شده عکس های تو، تو اتاقم

هر وقت میبینم تازه میشه داغم

فال میگیرم روزی هزار و یک بار

شاید یکیش میگه میای سراغم

شاید یکیش میگه میای سراغم

♬♬♬♬♬♬♬♬

عاشقت میمونم عاشقونه

بیا برگرد پیشم نگیر بهونه

قسم به ماهی تو آسمونم

دار و ندارمی تو این زمونه

دار و ندارمی تو این زمونه

♬♬♬♬♬♬♬♬

دلم دیدی که دلبر بی وفا شد

تموم زندگیم بی اون تباه شد

نگاهی کرد منو در به در کرد

وقتی دید عاشقم بعدش سفر کرد

♬♬♬♬♬♬♬♬

عاشقت میمونم عاشقونه

بیا برگرد پیشم نگیر بهونه

قسم به ماهی تو آسمونم

دار و ندارمی تو این زمونه

دار و ندارمی تو این زمونه








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو