loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ تو میدونستی که من دیوونه میشم,    فرزاد فرخ دیوونه برگرد,    دانلود اهنگ دیوونه برگرد فرزاد فرخ,    فرزاد فرخ دیوونه برگرد

حسین بازدید : 81 یکشنبه 17 فروردین 1399


,    دانلود اهنگ تو میدونستی که من دیوونه میشم
,    فرزاد فرخ دیوونه برگرد
,    دانلود اهنگ دیوونه برگرد فرزاد فرخ
,    فرزاد فرخ دیوونه برگرد ریمیکس
,    فرزاد فرخ بعد تو باید برم ریمیکس
,    از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
,    موزیک ویدیو فرزاد فرخ دیوونه برگرد ریمیکس
,    دانلود آهنگ دیوونه برگرد از فرزاد فرزین
,    میکس دیوونه برگرد
,    دانلود اهنگ دیوونه برگرد ریمیکس
,    دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوونه برگرد ریمیکس
,    اهنگ جدید فرزاد فرخ
,    ریمیکس فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ
,   


متن آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوونه برگرد

باز نمه بارونه دله دیوونه هر لحظه که داغونه میگیره بهونه
از عشقی که از دست رفت دلو ول کرد رفت از قلبی که تنها شد بی رویا شد

تو این هوایِ سرد ویرونه میشم , پاییز رفت و حالا این زمستونم بی تو میگذره

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعدِ تو باید برم یه جایی گم بشم دیوونه برگرد هنوز من عاشقه توام

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعدِ تو باید برم یه جایی گم بشم دیوونه برگرد هنوز من عاشقه توام

شعر آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوونه برگرد

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوایه سرد ویرونه میشم
پاییز رفتو حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم , نمیتونم

دلِ دیوونه هر لحظه که داغونِ میگیره بهونه

تو میدونستی که من دیوونه میشم تو این هوایه سرد ویرونه میشم
پاییز رفتو حالا این زمستونم بی تو میگذره نه نمیتونم , نمیتونم

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعدِ تو باید برم یه جایی گم بشم دیوونه برگرد هنوز من عاشقه توام

از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم
بعدِ تو باید برم یه جایی گم بشم دیوونه برگرد هنوز من عاشقه توام







برچسب ها دانلود اهنگ تو میدونستی که من دیوونه میشم فرزاد فرخ دیوونه برگرد دانلود اهنگ دیوونه برگرد فرزاد فرخ فرزاد فرخ دیوونه برگرد ریمیکس فرزاد فرخ بعد تو باید برم ریمیکس از وقتی که تنهام همش به تو فکر میکنم موزیک ویدیو فرزاد فرخ دیوونه برگرد ریمیکس دانلود آهنگ دیوونه برگرد از فرزاد فرزین میکس دیوونه برگرد دانلود اهنگ دیوونه برگرد ریمیکس دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوونه برگرد ریمیکس اهنگ جدید فرزاد فرخ ریمیکس فرزاد فرخ دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو