loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    متن اهنگ تب کنی من میمیرم ماکان بند,    متن آهنگ ماکان بند نمیخوام نباشی کامل,    اهنگ کامل ماکان بند نمیخوام نباشی,  &n

حسین بازدید : 37 جمعه 29 فروردین 1399


,   
,    متن اهنگ تب کنی من میمیرم ماکان بند
,    متن آهنگ ماکان بند نمیخوام نباشی کامل
,    اهنگ کامل ماکان بند نمیخوام نباشی
,    متن اهنگ ماکان بند عشق فقط خود تو کامل
,    اهنگ ماکان بند یه بار دوبار صد بارم بهت میگم
,    متن اهنگ عشق فقط خود تو
,    عشق فقط خودتو نمیخوام نباشی
,    آهنگ ماکان بند عشق فقط خود تو
,    متن اهنگ ماکان بند نمیخواستم بری وایسادم نگات کردم
,    متن آهنگ


یه بار دو بار صد بارم بهت میگم که پاش برسه جونمم واست میدم
داغه این دلمو اومدی تازه کردی دله من درگیرته اینو باور نکردی

تب کنید ما میمیریم اگه ازمون جداشین

عشق فقط خوده تو نمیخوام نباشی تب کنی من میمیرم اگه ازم جداشی
عشق فقط خوده تو نمیخوام نباشی تب کنی من میمیرم اگه ازم جداشی

عشق فقط شمایین نمیخوایم نباشین تب کنید ما میمیریم اگه ازمون جداشین

تکست آهنگ نمیخوام نباشی ماکان باند

یه بار دو بار صد بارم بهت میگم که پاش برسه جونمم واست میدم
داغه این دلمو اومدی تازه کردی دله من درگیرته اینو باور نکردی

عشق فقط خوده تو نمیخوام نباشی تب کنی من میمیرم اگه ازم جداشی
عشق فقط خوده تو نمیخوام نباشی تب کنی من میمیرم اگه ازم جداشی

داغه این دلمو اومدی تازه کردی دله من درگیرته اینو باور نکردی

عشق فقط شمایین نمیخوایم نباشین تب کنید ما میمیریم اگه ازمون جداشین








برچسب ها متن اهنگ تب کنی من میمیرم ماکان بند متن آهنگ ماکان بند نمیخوام نباشی کامل اهنگ کامل ماکان بند نمیخوام نباشی متن اهنگ ماکان بند عشق فقط خود تو کامل اهنگ ماکان بند یه بار دوبار صد بارم بهت میگم متن اهنگ عشق فقط خود تو عشق فقط خودتو نمیخوام نباشی آهنگ ماکان بند عشق فقط خود تو متن اهنگ ماکان بند نمیخواستم بری وایسادم نگات کردم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو