loading...

موزیک باحال درخواستی

والله زمین برای من جای قشنگی نیست برا تموم آدما دیگه مردن به خاطرات تلخ و بد گره خوردن والله تموم سال برای من شده پاییز چقدر خیره بشم به عکس روی میز دیگه شدم بدون تو مرد پاییز صدام خیلی گرفته ، مثل صد

حسین بازدید : 29 جمعه 12 اردیبهشت 1399


والله زمین برای من جای قشنگی نیست
برا تموم آدما دیگه مردن به خاطرات تلخ و بد گره خوردن
والله تموم سال برای من شده پاییز
چقدر خیره بشم به عکس روی میز
دیگه شدم بدون تو مرد پاییز
صدام خیلی گرفته ، مثل صدای سازم
میخام دنیامو بازم ، کنار تو بسازم

دلم تنگه یه لحظه ، بازم پیشت بشینم
من هر جایی میخونم شاید تو رو ببینم
تو خون من غلیظی ، برات رگامو میدم
از اون وقتی که رفتی ، منم مرگمو دیدم
چشات هنوز یه دریاس ، لبات هنوز یه قایق
تو رو هنوز میخامت ، تو این حال و دقایق

تو این شهر ، غریبم
با دردام رفیقم
رفیق قدیمی ، رفیق صمیمی
تو شب های تهرون ، سکوت خیابون
با گریه میگردم ، با بغض برمیگردم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو