loading...

موزیک باحال درخواستی

تو قلبم دلخوشیام کم نیست قد یه عالمهتو دنیا واسه من این روزا روزایه خوبمهتو هستی دیگه این آرامش تویه هر لحظمه قد یه عالمهبارونه عشق میباره رو سقف خونههر روزه من با تو مثله عید میمونهتو که با

حسین بازدید : 19 شنبه 13 اردیبهشت 1399


تو قلبم دلخوشیام کم نیست قد یه عالمه

تو دنیا واسه من این روزا روزایه خوبمه

تو هستی دیگه این آرامش تویه هر لحظمه قد یه عالمه

بارونه عشق میباره رو سقف خونه

هر روزه من با تو مثله عید میمونه

تو که باشی دیگه خوشبختی قانونه این خود عشقه

دست منو تو میگیری هر جا هستم

متن آهنگ جدید حسین توکلی این خود عشقه

هستی با من حتی وقتی تنها هستم

من با خیاله تو غرق رویا هستم این خود عشقه

این خود عشقه

شعر آهنگ جدید حسین توکلی این خود عشقه

دلتنگی خوبه وقتی که تو راهی

وقتی که میدونم تو عشقه دلخواهی

وقتی کسی ماته لحظه ی دیداره

یعنی دوست داره یعنی دوست داره

بارونه عشق میباره رو سقف خونه

هر روزه من با تو مثله عید میمونه

تو که باشی دیگه خوشبختی قانونه این خود عشقه

دست منو تو میگیری هر جا هستم

هستی با من حتی وقتی تنها هستم

من با خیاله تو غرق رویا هستم این خود عشقه

این خود عشقه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو