loading...

موزیک باحال درخواستی

ترسِ من این بود همیشه بی تو تنها شم ترسم این بود لحظه ای از تو غافل شم عاشقت بودم تو بودی خط قرمز توو تموم زندگیم واسه ی من پایان نداشت همش با هم دیوونگیم بی تو این روزا چقد تلخ و نفس گیره دیگه ا

حسین بازدید : 27 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

ترسِ من این بود همیشه بی تو تنها شم
ترسم این بود لحظه ای از تو غافل شم

عاشقت بودم تو بودی خط قرمز توو تموم زندگیم
واسه ی من پایان نداشت همش با هم دیوونگیم

بی تو این روزا چقد تلخ و نفس گیره
دیگه این روزا بدون تو نفس میره

بی تو این روزا هوای شهر دلگیره
هر جا که بگم هستی قبل تنم دلم میره

بی تو این روزا چقد تلخ و نفس گیره
دیگه این روزا بدون تو نفس میره

بی تو این روزا هوای شهر دلگیره
هر جا که بگم هستی قبل تنم دلم میره


من عاشقت بودم شاید ندونی تو
هر جا بگی گشتم اما نبودی تو

هر جا پی ردی از بوی عطر تو

اما گمت کردم باور کن حرفامو

بی تو این روزا چقد تلخ و نفس گیره
دیگه این روزا بدون تو نفس میره

بی تو این روزا هوای شهر دل گیره
هر جا که بگم هستی قبل تنم دلم میره

بی تو این روزا چقد تلخ و نفس گیره
دیگه این روزا بدون تو نفس میره

بی تو این روزا هوای شهر دل گیره
هر جا که بگم هستی قبل تنم دلم میره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو