loading...

موزیک باحال درخواستی

آرامشامو خط زدی دلواپس حال توام با هرکی دم خور میشدی میگفتی من مال توام میگفتی دنیای منه تا جونمم براش میدم نفس میذارم توو هواش زندگی توو چشاش دیدم حالا چی شد عوض شدی نبض نفسات با کیه کی وقتی غم

حسین بازدید : 31 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

آرامشامو خط زدی دلواپس حال توام
با هرکی دم خور میشدی میگفتی من مال توام

میگفتی دنیای منه تا جونمم براش میدم
نفس میذارم توو هواش زندگی توو چشاش دیدم

حالا چی شد عوض شدی نبض نفسات با کیه
کی وقتی غم داره نگاش آروم بهش میگی چیه

آرامشامو خط زدی دلواپس حال توام
بازیچه بودم واسه تو من حس پامال توام



پاهای تو دیگه از خونه مون رفته
من یاد تو بودم هر روز هر هفته

اما بدونِ تو دیگه نمیتونم
من‌توی این خونه تنهایی می مونم

حالا چی شد عوض شدی نبض نفسات با کیه
کی وقتی غم داره نگاش آروم بهش میگی چیه

آرامشامو خط زدی دلواپس حال توام
بازیچه بودم واسه تو من حس پامال توام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو