loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از سعید عباسی بنام من همونم دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن آهنگ من همونم از سعید عباسی Download Song By Saeed Abaasi -  Hamo

حسین بازدید : 43 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ سعید عباسی بنام من همونم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از سعید عباسی بنام من همونم

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ من همونم از سعید عباسی

Download Song By Saeed Abaasi -  Hamoonam 

متن اهنگ : سعید عباسی / تنظیم : مهدی شریفی

***

اگه دیدی دلم می خواد ، الان بهت زنگ بزنم

ی که به هر بهونه ای ، بیام بهت سر بزنم بزنم 

اگه دیدی زد به سرم ، عکسامونو ورق زدم 

تو تک تک جا هایی که ، باهم بودیم قدم زدن

یه وقت تو فکر فرو نری ، یا به خودت دروغ نگی

من همونم عوض نمیشم 

تکست آهنگ من همونم از سعید عباسی

اگه تو هم مثله خودم ، پا میزاری به هر جایی

هر چقدرم شلوغ باشه ، حس میکنی که تنهایی

هرکی تو رو میبینتت ، ازم سوال میکنه

اسممو تا بهت میگه ، تورو هوایی میکنه

یه وقت دل راه نده باز ، به سمت دریا نره باز

من همونم عوض نمیشم

 ***

دانلود با کیفیت 320

حجم :8.57MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :3.44MB 

 ***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو