loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ رفیقم با رقیبم شدن دشمن قلبم,    اهنگ حسین عامری چرامن در جوانی دارم احساس پیری,    اهنگ حسین عامری سوختمو ساختم,    حسین عامر

حسین بازدید : 67 شنبه 03 خرداد 1399


,    متن اهنگ رفیقم با رقیبم شدن دشمن قلبم
,    اهنگ حسین عامری چرامن در جوانی دارم احساس پیری
,    اهنگ حسین عامری سوختمو ساختم
,    حسین عامری شنیدم عشق من بازنشسته با رقیبم
,    متن اهنگ های حسین عامری
,    اهنگ حسین عامری سکوت
,    متن اهنگ فاطمه از حسین عامری
,    متن آهنگ جدید حسین عامری سربازی
,    بی تو دل دیوونه هوای گریه داره حسین عامری
,    اهنگ حسین عامری دوست دارم
,    اهنگ وای پیک بیار بالا بریز
,    متن اهنگ جدید حسین عامری سرحد
,    متن اهنگ کامل حسین عامری ساقیا
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ موندم در این غصه و ماتم قلب من بی کس و همدم حسین عامری

موندم در این غصه و ماتم قلب من بی کس و همدم ●♬♩
وای از این دروغ و ماتم وای از این دروغ و ماتم وای از این دروغ و ماتم ●♬♩
زمانه بی وفا شدی از ما جدا درون این قفس ببین تو حال ما ●♬♩
بیا رحمی بکن خدا به قلب ما دیگه بسه برام این درد و غما ●♬♩
ای جانم ای یارم ●♬♩
سوختمو سوختم این حال خرابه سوختمو سوختم این حال خرابه ●♬♩
واسه تو سوختن عاشقی سرابه سرابه ●♬♩
قصه نویس این بخت تو خوابه تو خوابه تو خوابه ●♬♩
این زندگی سرابه سرابه ●♬♩
زمانه بی وفا شدی از ما جدا درون این قفس ببین تو حال ما ●♬♩
بیا رحمی بکن خدا به قلب ما دیگه بسه برام این درد و غما ●♬♩
سوختمو سوختم این حال خرابه سوختمو سوختم این حال خرابه ●♬♩
واسه تو سوختن عاشقی سرابه سرابه ●♬♩
عجب دردی به قلبم خدا نشسته امشب ●♬♩
عجب دردی به قلبم خدا نشسته امشب ●♬♩
رفیقم با رقیبم شدن دشمن قلبم ●♬♩
چرا من در جوانی دارم احساس پیری ●♬♩
چرا من در جوانی دارم احساس پیری ●♬♩
شنیدم عشق من باز نشسته با رقیبم ●♬♩


پخش آنلاین همین آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن اهنگ رفیقم با رقیبم شدن دشمن قلبم اهنگ حسین عامری چرامن در جوانی دارم احساس پیری اهنگ حسین عامری سوختمو ساختم حسین عامری شنیدم عشق من بازنشسته با رقیبم متن اهنگ های حسین عامری اهنگ حسین عامری سکوت متن اهنگ فاطمه از حسین عامری متن آهنگ جدید حسین عامری سربازی بی تو دل دیوونه هوای گریه داره حسین عامری اهنگ حسین عامری دوست دارم اهنگ وای پیک بیار بالا بریز متن اهنگ جدید حسین عامری سرحد متن اهنگ کامل حسین عامری ساقیا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو