loading...

موزیک باحال درخواستی

شبای جاده هر شب تاریک و دلگیره تو که میدونی نباشی عشقت میمیره دل یه عاشق تنها میسوزه میگیره تا نیای پیشش صد بار واسه تو میمیره کنارم نیستی و اما یاد تو همرامه بگو کی جز تو هنوزم اونی که میخوامه

حسین بازدید : 30 چهارشنبه 14 خرداد 1399

شبای جاده هر شب تاریک و دلگیره

تو که میدونی نباشی عشقت میمیره

دل یه عاشق تنها میسوزه میگیره

تا نیای پیشش صد بار واسه تو میمیره

کنارم نیستی و اما یاد تو همرامه

بگو کی جز تو هنوزم اونی که میخوامه

ته این کوچه میدونم هر دفعه بن بسته

ولی بازم میدونی که هستم وابسته

چقد تنها شدم اینجا نذار بی تو برم از دست

توی هر لحظه ی عمرم همه دردام شدن همدست

چی میشه وقتی میخوامت تو باشی تنها همرازم

یا وقتی تو خودم میرم بشی همدرد و همسازم

چقدر تنها شدم اینجا نذار بی تو برم از دست

توی هر لحظه ی عمرم همه دردام شدن همدست

چی میشه وقتی میخوامت تو باشی تنها هم رازم

یا وقتی تو خودم میرم بشی هم درد و هم سازم

من این روزا به بیخوابی دچارم دچارم

تک و تنها تا خود صبح بیدارم بیدارم

میدونی بودنت تسکین محضه میدونی

هر شب و هر روز با سازم تنهایی میسازم

تو رفتی و شکستی هر دو دلها بر سر اون

همه قول و قرارامون شدن نابود و بی جون

ته این کوچه میدونم هر دفعه بن بسته

ولی بازم میدونی که هستم وابسته

چقد تنها شدم اینجا نزار بی تو برم از دست

توی هر لحظه ی عمرم همه دردام شدن همدست

چی می شه وقتی می خوامت تو باشی تنها همرازم

یا وقتی تو خودم میرم بشی همدرد و همسازم

چقد تنها شدم اینجا…

توی هر لحظه ی عمرم…

چی میشه وقتی میخوامت…

یا وقتی تو خودم میرم بشی همدرد و همسازم…


منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو