loading...

موزیک باحال درخواستی

بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی خونی آرزومو خرابش کردی رفتی بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی خونی آرزومو خرابش کردی رفتی رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم رفتی و

حسین بازدید : 41 سه شنبه 20 خرداد 1399

بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی

خونی آرزومو خرابش کردی رفتی

بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی

خونی آرزومو خرابش کردی رفتی

رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم

تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم

رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم

تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم

خالی جات تو خونه انگار شدم دیوونه

چند شبه میرم بیرون بیرون از این ویرونه

معلوم نیست کجایی شکست بی صدایی

دل مجنون من رو تقدیرمون جدایی

رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم

تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم

رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم

تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم

بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی

دانلود آهنگ غمگین بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی

خونی آرزومو خرابش کردی رفتی

بهار زندگیمو غزونش کردی رفتی

خونی آرزومو خرابش کردی رفتی

رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم

تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم

رفتی و من آروم آروم تو تنهایی دلکندم

تنهام گذاشتی من با این همه غم دلبندم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو