loading...

موزیک باحال درخواستی

بی وفایی کار هر دقیقته چی داری از من پنهون میکنی من که میدونم منو دوست نداری چرا دوست داری باهام بازی کنی چرا دوست داری باهام بازی کنی چرا دوست داری باهام بازی کنی اشکامو پنهونی دارم میریزم دنی

حسین بازدید : 31 شنبه 21 تیر 1399

بی وفایی کار هر دقیقته

چی داری از من پنهون میکنی

من که میدونم منو دوست نداری

چرا دوست داری باهام بازی کنی

چرا دوست داری باهام بازی کنی

چرا دوست داری باهام بازی کنی

اشکامو پنهونی دارم میریزم

دنیا به کام تو برو عزیزم

شاید بفهمی مثل من نمیشه

فدای خنده های تو عزیزم

یه عمری حرفات رو دلم لونه کرد

دوسم نداشتی برو بی معرفت

یادم نمیره با دلم چه کردی

تنهام گذاشتی برو بی معرفت

بی وفایی کار هر دقیقته

تو نمیدونی فقط من میدونم

تو بهم میخندی و من میشینم

پای سجاده و نفرین میکنم

پای سجاده و نفرین میکنم

پای سجاده و نفرین میکنم

اشکامو پنهونی دارم میریزم

دنیا به کام تو برو عزیزم

شاید بفهمی مثل من نمیشه

دانلود آهنگ بی وفایی کار هر دقیقته (اشکامو پنهونی دارم میریزم)

فدای خنده های تو عزیزم

یه عمری حرفات رو دلم لونه کرد

دوسم نداشتی برو بی معرفت

یادم نمیره با دلم چه کردی

تنهام گذاشتی برو بی معرفت

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو