loading...

موزیک باحال درخواستی

چجوری عاشقم کردی چجوری باورت کردم ما این راهو با هم رفتیم چجوری بی تو برگردم نمیخوام حس کنم نیستی نمیخوام کوه غم باشم وجودم پر شده از تو نمیخوام از تو کم باشم اینجوری از دلم نرو ساده تو این بازی ن

حسین بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1399

چجوری عاشقم کردی چجوری باورت کردم
ما این راهو با هم رفتیم چجوری بی تو برگردم

نمیخوام حس کنم نیستی نمیخوام کوه غم باشم
وجودم پر شده از تو نمیخوام از تو کم باشم

اینجوری از دلم نرو ساده تو این بازی نباز
میخوای بری برو ولی اینجوری خاطره نساز

غرورمو ازم نگیر تو غربتم ولم نکن
اگه قرار به رفتنه برو ولی لهم نکن


چجوری حسرتم شدی چجوری نفرتت شدم
به کی داری بد میکنی به من که عاشقت شدم

مث یه بغض شدی واسم من بشکنم تو میشکنی
یه روزی آرزوت بودم حالا منو پس میزنی

اینجوری از دلم نرو ساده تو این بازی نباز
میخوای بری برو ولی اینجوری خاطره نساز

غرورمو ازم نگیر تو غربتم ولم نکن
اگه قرار به رفتنه برو ولی لهم نکن

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو