دانلود آهنگ سعید عرب دیدی چی شد

Download Music Saeed Arab Didi Chi Shod

آهنگ سعید عرب بنام دیدی چی شد

تو اراده کن بیین چقدر هواتو دارم

میدونی روزگارم شده دوست داشتن تو

دانلود آهنگ سعید عرب دیدی چی شد

متن آهنگ دیدی چی شد از سعید عرب

تو اراده کن بیین چقدر هواتو دارم

میدونی روزگارم شده دوست داشتن تو

خب به جز به دیدن تو من راضی نمیشم

باید بمونی پیشم چه خوبه خواستن تو

دست من نبود حسی که بی اندازه دارم

باید باشی کنارم عاشق نگاتم

مهربونیتو هیشکی توی دنیا نداره

دل من بی قراره تا آخرش باهاتم

دیدی چی شد قلبمون یکی شد

دیدی چی شد حسمون یکی شد

آروم آروم چی شد راهمون یکی شد

arom arom chi shod rahemon yeki shod

عشقت واسم مثل زندگی شد

eshghet vasam mesl zendegi shod

ذره ذره از وجود من شدی و انگار

میدونی زندگیمو میدم پای نفس هات

فکرشم نکن اینکه بدون تو بتونم

یه لحظه هم بتونم واسم عزیزه چشمات

دست من نبود حسی که بی اندازه دارم

باید باشی کنارم عاشق نگاتم

مهربونیتو هیشکی توی دنیا نداره

دل من بی قراره تا آخرش باهاتم

دیدی چی شد قلبمون یکی شد

دیدی چی شد حسمون یکی شد

آروم آروم چی شد راهمون یکی شد

arom arom chi shod rahemon yeki shod

عشقت واسم مثل زندگی شد

eshghet vasam mesl zendegi shod

ترانه آهنگ دیدی چی شد از سعید عرب

یه لحظه هم بتونم واسم عزیزه چشمات

دست من نبود حسی که بی اندازه دارم

باید باشی کنارم عاشق نگاتم

مهربونیتو هیشکی توی دنیا نداره

دل من بی قراره تا آخرش باهاتم

دیدی چی شد قلبمون یکی شد

دیدی چی شد حسمون یکی شد

آروم آروم چی شد راهمون یکی شد

arom arom chi shod rahemon yeki shod

عشقت واسم مثل زندگی شد

eshghet vasam mesl zendegi shod