loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ نه این من نیستم نه اشک نمیریزم رضا جعفری آهنگ زیبای رضا جعفری در عصر جدید با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید زیر نور زرد بی رمق ساز میزنم با تو

حسین بازدید : 0 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ نه این من نیستم نه اشک نمیریزم رضا جعفری

آهنگ زیبای رضا جعفری در عصر جدید با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

زیر نور زرد بی رمق ساز میزنم

با توی فرضی بلند حرف میزنم

بی هوا بی گدار بی حساب بی کتاب

بین شیه خورده ها قدم میزنم

نک پا نک پا نک پا نک پا 

نه این من نیستم نه اشک نمیریزم

نه این من نیستم از ترس و از خشم سرریزم

نه من گرگ نیستم من شکار بلد نیستم

نه این من نیستم من فرار بلد نیستم

مثل یه خونه میمونم بعد زلزله

دانلود آهنگ نه من گرگ نیستم من شکار بلد نیستم

تو سرم باروتو بنزین و شعله

از هرچی دردودل میکنم فرار

حالم بپرسی میشم انفجار یا که آوار

پر زخم پر درد همه جا عطر تو

پر خشم پر شر تو سرم فکر تو

با من شکست خورده حرف میزنم از فهم برگشتن تو

نه این من نیستم از ترس و از خشم سرریزم

نه من گرگ نیستم من شکار بلد نیستم

نه این من نیستم من فرار بلد نیستم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو