loading...

موزیک باحال درخواستی

تو بیا که بی تابم از این زندگی سیرم هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم تو بیا که بی تابم از این زندگی سیرم هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم تو که باشی کنارم دنیام خیلی آرومه تو بگو عاشقم هستی که بشم

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 14 خرداد 1399

تو بیا که بی تابم از این زندگی سیرم

هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم

تو بیا که بی تابم از این زندگی سیرم

هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم

تو که باشی کنارم دنیام خیلی آرومه

تو بگو عاشقم هستی که بشم من دیوونه

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزا

که تو هر لحظه با من نباشی تلخ دنیا

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزا

که تو هر لحظه با من نباشی تلخ دنیا

از همون روز که دیدمت دلم برات آروم نیست

مث روزای بارونی نزار چشام بشن خیس

از همون روز که دیدمت دلم برات آروم نیست

مث روزای بارونی نزار چشام بشن خیس


تو که باشی کنارم دنیام خیلی آرومه

تو بگو عاشقم هستی که بشم من دیوونه

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزا

که تو هر لحظه با من نباشی تلخ دنیا

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزا

که تو هر لحظه با من نباشی تلخ دنیا

تو بیا که بی تابم از این زندگی سیرم

هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم

تو بیا که بی تابم از این زندگی سیرم

هرچی باشه قبوله حتی برات میمیرم

تو که باشی کنارم دنیام خیلی آرومه

تو بگو عاشقم هستی که بشم من دیوونه

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزا

که تو هر لحظه با من نباشی تلخ دنیا

بیا بگو هستی که بی تو سرده این روزا

که تو هر لحظه با من نباشی تلخ دنیا

منبع ناکامان




دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو