loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ خط قرمز از سعید شریعت نرو بمان همیشه پا به پایم که من مراقب تو باشمتو خط قرمزی برایم نرو به من که عاشقم نگاه کنغریبگی‌ نکن مرا تو به اسم کوچکم صدا کنجانم تو دلبر من جانم تو‌ ماه

حسین بازدید : 17 سه شنبه 01 مهر 1399
متن آهنگ خط قرمز از سعید شریعت
نرو بمان همیشه پا به پایم که من مراقب تو باشم
تو خط قرمزی برایم نرو به من که عاشقم نگاه کن
غریبگی‌ نکن مرا تو به اسم کوچکم صدا کن

جانم تو دلبر من جانم تو‌ ماه روشنی در آسمانم
شاهی گدای تو منم ماهی که از تو روشنم بمان بمانم

تکست آهنگ خط قرمز از سعید شریعت



ای یار قسم به گریه های تب دار به این من به تو بدهکار
تو‌ در دلم ادامه داری، ای یار قسم به بغض عاشقانه
به گریه های مخفیانه تو در دلم ادامه داری

جانم تو دلبر من جانم تو‌ ماه روشنی در آسمانم
شاهی گدای تو منم ماهی که از تو روشنم بمان بمانم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو