دانلود آهنگ محسن یاحقی همخونه

Download Music Mohsen Yahaghi HamKhoneh

آهنگ محسن یاحقی بنام همخونه

که ساقه ی خشکیده منم جوونه ی سرسبز تویی

فرسوده و داغون منم زیبایی بی مرز تویی

دانلود آهنگ محسن یاحقی همخونه

 

متن آهنگ همخونه از محسن یاحقی

که ساقه ی خشکیده منم جوونه ی سرسبز تویی

فرسوده و داغون منم زیبایی بی مرز تویی

غمگین و بی حاصله منم شادی ی بی حد تویی

از یادها رفته منم در یادم تا ابد ، تویی

تویی که من به خاطرت گذشته بودم از همه

نصیب من از این گذشت دنیایی از جهنمه

من بد نکردم به کسی طلسم آه کی شدم

ببین من بی تو حالا چی بودم و چی شدم

یه عاشق تنها شدم پر از تمنا شدم

ye asheghe tanha shodam por az tamana shodam

کجایی هم خونه بیا شدم یه دیوونه بیا

kojaee hamkhoone biya shodam ye divoone biya

یه عاشق تنها شدم پر از تمنا شدم

ye asheghe tanha shodam por az tamana shodam

کجایی هم خونه بیا شدم یه دیوونه بیا

kojaee hamkhoone biya shodam ye divoone biya

شدم مثل مجنون و شب ها تو کوچه ها پرسه می زنم

هرگز نمی تونم از تو و دوست داشتن تو دل بکنم

شکنجه می شم با خاطراتی که بی تو موند و نا تموم رها شد

فرسوده و غمگین و تنهام جوونیم از تنم جدا شد

من بد نکردم به کسی طلسم آه کی شدم

ببین من بی تو حالا چی بودم و چی شدم

یه عاشق تنها شدم پر از تمنا شدم

ye asheghe tanha shodam por az tamana shodam

کجایی هم خونه بیا شدم یه دیوونه بیا

kojaee hamkhoone biya shodam ye divoone biya

یه عاشق تنها شدم پر از تمنا شدم

ye asheghe tanha shodam por az tamana shodam

کجایی هم خونه بیا شدم یه دیوونه بیا

kojaee hamkhoone biya shodam ye divoone biya

ترانه آهنگ همخونه از محسن یاحقی

من بد نکردم به کسی طلسم آه کی شدم

ببین من بی تو حالا چی بودم و چی شدم

یه عاشق تنها شدم پر از تمنا شدم

ye asheghe tanha shodam por az tamana shodam

کجایی هم خونه بیا شدم یه دیوونه بیا

kojaee hamkhoone biya shodam ye divoone biya

یه عاشق تنها شدم پر از تمنا شدم

ye asheghe tanha shodam por az tamana shodam

کجایی هم خونه بیا شدم یه دیوونه بیا

kojaee hamkhoone biya shodam ye divoone biya