دانلود آهنگ محمد نوری ساحل امید

Download Music Mohammad Noori Sahele Omid

آهنگ محمد نوری بنام ساحل امید

من در شکنجه طوفان تو ساحل امیدی

فانوس روشنی کوتا بخشدم نویدی

دانلود آهنگ محمد نوری ساحل امید

 

متن آهنگ ساحل امید از محمد نوری

من در شکنجه طوفان تو ساحل امیدی

man dar shekanje toofan to sahele omidi

فانوس روشنی کو تا بخشدم نویدی

fanoose roshani koo ta bakhshadam navidi

بشنو ز من نوایی نوای بی نوایی

ترسم به سر نیاید هرگز غم جدایی

اون شب مگر نگفتی با نگاه گویا

دیگر نمیسپاری جانم به دست غمها

اکنون منم که بی تو تنها نشسته تنها

ای آرزوی شیرین اشکم ندیده رفتی

چون قطره های اشکم از،پیش دیده رفتی

مرا به غم نشاندی دامن کشیده رفتی

من در شکنجه طوفان تو ساحل امیدی

man dar shekanje toofan to sahele omidi

فانوس روشنی کو تا بخشدم نویدی

fanoose roshani koo ta bakhshadam navidi

ترانه آهنگ ساحل امید از محمد نوری

مرا به غم نشاندی دامن کشیده رفتی

من در شکنجه طوفان تو ساحل امیدی

man dar shekanje toofan to sahele omidi

فانوس روشنی کو تا بخشدم نویدی

fanoose roshani koo ta bakhshadam navidi