دانلود آهنگ احمد آزاد نام یار

Download Music Ahmad Azad Name Yar

آهنگ احمد آزاد بنام نام یار

باز اومده ناه یار دل شده بی تاب و قرار

می خوام برم تو اون دیار دیدن روی خوب یار

دانلود آهنگ احمد آزاد نام یار

متن آهنگ نام یار از احمد آزاد

باز اومده ناه یار دل شده بی تاب و قرار

می خوام برم تو اون دیار دیدن روی خوب یار

به اونجا که نه غصه بود نه حرکت یه بوسه بود

با همه همزبون بودن راستی که اونجا خونه بود راستی که اونجا خونه بود

میخوام برم به اون دیار عاشقشم دیوونه وار

بوسه زنم بر لب یار تازه کنم اون روزگار

بوسه زنم بر لب یار تازه کنم اون روزگار

می خوام برم من عاشقم اینجا دیگه مرده دلم می خوام برم باز باشم

عاشق اون آب و گلم عاشق اون آب و گلم

می خوام برم من عاشقم اینجا دیگه مرده دلم می خوام برم باز باشم

عاشق اون آب و گلم عاشق اون آب و گلم

دلم می خواد پر بکشم صفا کنم کنار یار اونجایی که جوونه بود

آرزوهای بیشمار

دلم می خواد پر بکشم صفا کنم کنار یار اونجایی که جوونه بود

آرزوهای بیشمار

میخوام برم دیدن یار دلتـنگ و چشم انتظار

mikham beram didane yar deltango cheshm entezar

به یاد اون اون روزگار به یاد اون اون روزگار می خوام برم دیدن یار

be yade on on roozegar be yade on on roozegar mikham beram didane yar

ترانه آهنگ نام یار از احمد آزاد

دلم می خواد پر بکشم صفا کنم کنار یار اونجایی که جوونه بود

آرزوهای بیشمار

میخوام برم دیدن یار دلتـنگ و چشم انتظار

mikham beram didane yar deltango cheshm entezar

به یاد اون اون روزگار به یاد اون اون روزگار می خوام برم دیدن یار

be yade on on roozegar be yade on on roozegar mikham beram didane yar