loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ سرفه آرشا Lyrics Music R Sha Sorfeh   ترانه و شعر آهنگ سرفه آرشا عشقه من گل بود تویه گلدونت منو میکاشتی منو میبردی پرپرت بودم خیلی دیوونه خیلی ممنون که کم نیاوردی تو هوام بودی گرم

حسین بازدید : 13 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ سرفه آرشا
Lyrics Music R Sha Sorfeh

متن آهنگ سرفه آرشا

 

ترانه و شعر آهنگ سرفه آرشا

عشقه من گل بود تویه گلدونت منو میکاشتی منو میبردی
پرپرت بودم خیلی دیوونه خیلی ممنون که کم نیاوردی

تو هوام بودی گرمو دم کرده من کنار تو روی صد بودم
قلبه من پیشت کند و تند میزد من گرفتار جزر و مد بودم

این همه گفتم که بگم برگرد مردم از سرفه مردم از سردرد
پکرم کردی صبحو ظهر و شب درد من درده عشقه لامصب

این همه گفتم که بگم برگرد مردم از سرفه مردم از سردرد
پکرم کردی صبحو ظهر و شب درد من درده عشقه لامصب

تکست آهنگ سرفه آرشا

خنده هات آتیش خنده هات گل بود راه که میرفتی خونه دشت میشد
حیفه این حالی که غم آلوده اگه بودی تو , اگه بودی تو , اگه بودی تو

شیشو هشت شیشو هشت شیشو هشت میشد
این همه گفتم که بگم برگرد مردم از سرفه مردم از سردرد

پکرم کردی صبحو ظهر و شب درد من درده عشقه لامصب

گفتم گفتم گفتم که بگم برگرد مردم از سرفه مردم از سردرد
پکرم کردی صبحو ظهر و شب درد من درده عشقه لامصب

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو