loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ کردی دلم تنگه دلم غم داره امشو و فکر دلبر نازاره امشو با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین کردی – خواننده محمد امیری  همراه با متن آهنگ :  دلم تنگه دلم غم داره امشو و فکر

حسین بازدید : 0 یکشنبه 05 بهمن 1399

دانلود آهنگ کردی دلم تنگه دلم غم داره امشو و فکر دلبر نازاره امشو با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین کردی – خواننده محمد امیری

 همراه با متن آهنگ : 

دلم تنگه دلم غم داره امشو و فکر دلبر نازاره امشو

دلم تنگه عزیزان گلفروشان دلم تنگه عزیزان گلفروشان

دسی وه بی گلی بر خاره امشو دسی وه بی گلی بر خاره امشو

دلم تنگه توام تا صبح بنالم آخه ساز دلم گیتاره امشو

دلم تنگه توام تا صبح بنالم آخه ساز دلم گیتاره امشو

دلم تنگه ولی بی حوصله ام چون عزرائیل ارام بیداره امشو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو