loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ شجریانبگذار سر به سینه من تا که بشنویآهنگ اشتیاق دلی دردمند راشاید که بیش از این نپسندی به کار عشقآزار این رمیده  سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمتاندوه چیست؟ عشق کدامست؟ غم کج

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 01 شهریور 1396



متن آهنگ شجریان
بگذار سر به سینه من تا که بشنوی
آهنگ اشتیاق دلی دردمند را
شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق
آزار این رمیده  سر در کمند را

بگذار سر به سینه من تا بگویمت
اندوه چیست؟ عشق کدامست؟ غم کجاست؟
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمری است در هوای تو از آشیان جداست


دلتنگم آنچنان که اگر بینمت به کام
خواهم که جاودانه بنالم به دامنت
شاید که جاودانه بمانی کنار من
ای نازنین که هیچ وفا نیست با مَنَت

تو آسمان آبیِ آرام و روشنی
من چون کبوتری که پَرم در هوای تو
یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم
با اشک شرم خویش بریزم به پای تو

بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح
بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب
بیمار خنده های تو ام بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی گرم تر بتاب




http://musicdlmatn.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو