loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ آبتین چته دل,    دانلود آهنگ آبتین عاشقم,    دانلود آهنگ آبتین سینگر,    دانلود آهنگ آبتین میریم یه جای

حسین بازدید : 45 یکشنبه 18 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ آبتین چته دل
,    دانلود آهنگ آبتین عاشقم
,    دانلود آهنگ آبتین سینگر
,    دانلود آهنگ آبتین میریم یه جایی
,    اهنگ عاشقم ابتین
,    دانلود آهنگ عاشقتم از آبتین
,    دانلود آهنگ آبتین آسمون
,    اهنگ ابتین بارون
,    دانلود اهنگ آبتین آسمون بارونه
,    دانلود آهنگ
,   
,   

 

چته دل؟! چته دل؟! عاشقِ کی شدی؟!…♯♫♪

چته دل؟! چته دل؟! کی بـودی؟! کی شدی؟!…♯♫♪

| میکس، مسترینگ و تنظیم قطعه: هادی برهان |

هیچی بدتر از جایِ خالیت نیســت!!…♯♫♪

تو چرا، حالیت نیست؟!…♯♫♪

حسِ من؛ به تویِ دیــوونه یه حسِ عادی نیست…♯♫♪

 

( همه نشون میدن، مارو با دست…♯♫♪

عشقِت، چقدر پایَست…♯♫♪

هرجا مــیرم، کِرِ دِلمه یه جورایی مثلِ سایَست…♯♫♪ ) ۲ بار تکرار

| موزیک و شعر: امید ریحانی |

من دوسِت دارم، دیوونه یِ احساسی…♯♫♪

آخ!! چـقدر خوبه، که رویِ من حَساسی…♯♫♪

من میخوامت؛ یه وقت نکنــی تو لجبازی…♯♫♪

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ آبتین چته دل دانلود آهنگ آبتین عاشقم دانلود آهنگ آبتین سینگر دانلود آهنگ آبتین میریم یه جایی اهنگ عاشقم ابتین دانلود آهنگ عاشقتم از آبتین دانلود آهنگ آبتین آسمون اهنگ ابتین بارون دانلود اهنگ آبتین آسمون بارونه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو